Technik administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Technik administracji
Miejsce pracy: Opatów
Numer: StPr/24/0090
OBOWIĄZKI:
Obsługa urządzeń biurowych, segregacja i porządkowanie dokumentacji, prowadzenie rejestrów zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

oferta stażu przeznaczona dla osób spełniających kryteria projektu EFS+ długotrwale bezrobotne (szczegóły u doradcy klienta)Staż na 6 m-cyBrak gwarancji zatrudnienia po odbytym stażu

Miejsce pracy:

Opatów


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent biura

Pracodawca: D-R-O SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Ożarów Mazowiecki

przygotowywanie dokumentów dla zewnętrznego biura rachunkowego rejestr sprzedaży rozliczanie kurierów skanowanie, drukowani i archiwizowanie dokumentów porządkowanie, opisywanie i wprowadzanie do excela dokumentów kosztowych i zakupowych dostarczanie dokumentów do...

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy specjalista ds. wsparcia administracyjnego produkcji

Pracodawca: WARSZAWSKIE ZAKŁADY MECHANICZNE "PZL-WZM" w Warszawie S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Jawczyce (pow. warszawski zachodni, gm. Ożarów Mazowiecki)

Zakres obowiązków: Weryfikacja i rozliczanie czasu pracy produkcji; Sporządzanie wniosków o zatrudnienie; Sporządzanie wniosków inwestycyjnych i zakupowych; Sporządzanie raportów dotyczących zamówień; Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi. Wymagania:...

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy specjalista ds. wsparcia administracyjnego produkcji

Pracodawca: WARSZAWSKIE ZAKŁADY MECHANICZNE "PZL-WZM" w Warszawie S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Ursus, (bezpłatny transport z ul. Keniga)

Zakres obowiązków: Weryfikacja i rozliczanie czasu pracy produkcji; Sporządzanie wniosków o zatrudnienie; Sporządzanie wniosków inwestycyjnych i zakupowych; Sporządzanie raportów dotyczących zamówień; Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi. Wymagania:...