Pracownik ds. administracyjnych

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracownik ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/2474
OBOWIĄZKI:
Porządkowanie dokumentacji niearchiwalnej i archiwalnej.Uzupełnianie oraz tworzenie spisów zdawczo-odbiorczych postępowań.Uczestniczenie w przekazaniu do archiwum zakładowego dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych na podstawie spisów zdawczo- odbiorczych, opisywanie teczek aktowych, nadawanie sygnatur archiwalnych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: MILE WIDZIANE WYŻSZE
Uprawnienia: obsługa komputera - exel, word


Wymagania inne:

Mile widziane wykształcenie wyższe.Mile widziane doświadczenie w obsłudze archiwum.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: Medicover Stomatologia

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Lublin, ul. Spokojna 2

Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych. Dołącz do nas jeśli: lubisz pracę z ludźmi i z...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Mag Dystrybucja sp. z o.o. sp.k.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk, Kokoszki ul. Geodetów 9

Bieżąca obsługa klientów w hurtowni (podstawowe doradztwo, sprzedaż, przyjmowanie zamówień) Poprawne prowadzenie obsługi dokumentacji sprzedażowej Wystawienie korekt Wprowadzanie dokumentów do obiegu Wykonywanie prac administracyjnych związanych ze sprawnym...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Biurowy

Pracodawca: Remondis Bydgoszcz SA

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

OPIS STANOWISKA: koordynacja prac sekretariatu i kompleksowa jego obsługa, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie, prowadzenie kalendarza spotkań, odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej...