Specjalista

Komenda Rejonowa Policji Warszawa VII
Komendant Rejonowy Policji Warszawa VII poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 136216

Warunki pracy


  •  praca administracyjno-biurowa, 
  • praca na I piętrze;
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy; 
  • wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej;
  • podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem;
  • praca przy oświetleniu mieszanym; 
  • stres związany z obsługa klientów zewnętrznych;
  • kontakt telefoniczny i bezpośredni z petentami;  
  • budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (bariera architektoniczna, brak windy i podjazdów wewnątrz budynku).
  • brak dostosowania miejsca pracy do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

Zakres zadań

  • prowadzi sekretariat wydziału, w tym: przyjmuje, ewidencjonuje, przechowuje, przekazuje i wysyła dokumenty jawne oraz przesyłki;
  • rejestruje i doręcza korespondencję, przesyłki zgodnie z dekretacją kierownika wymienionej komórki upoważnionym pracownikom/policjantom;
  • przygotowuje korespondencję i dokumentację przeznaczoną do wysłania;
  • rozlicza policjantów i pracowników wydziału z dokumentów służbowych w przypadku ustania stosunku służby/pracy, przeniesienia i delegowania;
  • prowadzi rejestry, dzienniki korespondencyjne, podawcze, skorowidze rzeczowo-imienne;
  • sporządza okresowe wykazy spraw niezakonczonych, pozostających w posiadaniu policjantów/pracowników wydziału:
  • sporządza inwentaryzację roczną spraw i dokumentów.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS OFFICE
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31.07.1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa panstwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczyy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • umiejętność działania pod presją czasu;
  • umiejętności interpersonalne i współpracy;
  • umiejętność rozwiązywania problemów;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wiedza z zakresu funkcjonowania jednostki Policji, obiegu dokumentów itp.;
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Technik administracji

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Łasku

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łask

wg programu stazu, Fudusz Pracy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Sandomierz

- przyjmowanie korespondencji, interesantów, telefonów- prowadzenie rejestrów i ewidencji- rejestrowanie terminów spraw Wymagania inne: oferta stażu przeznaczona dla osób spełniających kryteria projektu EFS+ długotrwale bezrobotne (szczegóły u doradcy klienta)Staż...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Warszawskiego Zachodniego

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Ożarów Mazowiecki

- obsługa urządzeń biurowych- wystawianie faktur- prowadzenie spraw urzędowych związanych z działalnością pracodawcy- archiwizacja dokumentów- obsługa social media- Facebook, Instagram Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:...