PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Specjalista / Starszy specjalista/ Główny specjalista w Departamencie Usług Proinnowacyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: S/SS/GS/DPU/04/24
- Weryfikacja i przygotowanie zmian w zawartych umowach z beneficjentami,
- Monitoring wyznaczonych umów zawartych z beneficjentami w tym:
- weryfikacja dokumentów dostarczanych przez beneficjentów,
- kontrola merytoryczna sprawozdań beneficjentów oraz wniosków o płatność,
- weryfikacja wniosków o płatność, przygotowywanie rekomendacji płatności,
- prowadzenie ewidencji zobowiązań / płatności oraz uzupełnianie / weryfikacja baz danych i systemów informatycznych,
- Udział w kontroli projektów,
- Udział w monitorowaniu wartości środków zakontraktowanych i wydatkowanych w ramach projektów oraz postępu rzeczowego i efektów projektów,
- Udział w przygotowaniu danych i dokumentów na potrzeby sprawozdawczości, monitorowania i ewaluacji i promocji projektów.
Wykształcenie:
- Wyższe (minimum licencjat).
Doświadczenie zawodowe:
- Min.2 lata doświadczenia zawodowego (2 lata w przypadku specjalisty, 3 lata w przypadku starszego specjalisty, 5 lat
w przypadku głównego specjalisty). - Doświadczenie w zakresie wykonywania pracy biurowej
Wiedza:
- Znajomość systemów teleinformatycznych do elektronicznego zarządzania dokumentacją,
- Podstawowa znajomość zasad rachunkowości,
- Podstawowa znajomość prawa cywilnego (w zakresie umów cywilno-prawnych),
- Podstawowa znajomość przepisów prawa regulujących wydatkowanie środków publicznych,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. podstawowym.
Umiejętności:
- Sprawna obsługa aplikacji komputerowych (pakiet MS Office), w tym MS Excel na poziomie średniozaawansowanym;
- Umiejętność współpracy oraz organizacji i planowania.
- Zdolność analitycznego myślenia,
- Gotowość do podróży służbowych,
- Gotowość do wystąpień publicznych.
Wykształcenie:
- Wyższe magisterskie w dziedzinie ekonomii, prawa lub pokrewnych, ew. studia podyplomowe z ww. dziedzin.
Doświadczenie zawodowe:
- Doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
- Min. 2 lata doświadczenia w pracy związanej z przygotowywaniem lub wdrażaniem programów / projektów (2 lata w przypadku specjalisty, 3 lata w przypadku starszego specjalisty, 5 lat w przypadku głównego specjalisty).
- Doświadczenie w zakresie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego po stronie zamawiającego.
Wiedza:
- Znajomość systemu wdrażania funduszy strukturalnych.
- Znajomość zasad pomocy publicznej.
- Znajomość ustawy o finansach publicznych.
- Wiedza w zakresie sposobów i warunków świadczenia usług proinnowacyjnych, w tym znajomość środowiska instytucji otoczenia biznesu,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym.
- Praktyczna znajomość Prawo Zamówień Publicznych (pzp).
Umiejętności:
- MS Excel poziom zaawansowany,
- Czynne prawo jazdy kat. B
- umowę o pracę;
- premię regulaminową;
- prywatną opiekę medyczną;
- grupowe ubezpieczenie na życie;
- szkolenia;
- atrakcyjną lokalizację;
- wydarzenia integracyjne;
- programy socjalne.