Młodszy archiwista

Archiwum Państwowe we Wrocławiu
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Młodszy archiwista
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 135928

Warunki pracy

- praca biurowa (siedząca przy komputerze, powyżej 4 godzin dziennie),
- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, skaner, drukarka),
- sztuczne oświetlenie miejsca pracy,
- częste kontakty z klientem zewnętrznym,
- stanowisko zlokalizowane na I piętrze urzędu,
- praca na wysokości do 3 m w magazynach archiwalnych,
- w magazynach archiwalnych kontakt z kurzem archiwalnym i zanieczyszczeniami mikrobiologicznymi akt,
- magazyny archiwalne znajdują się na II i III piętrze budynku (jest winda),
- budynek nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnością ruchową,

Zakres zadań

  • Prowadzi komputerową bazę danych, obsługuje pocztę oraz pełni funkcję administratora czytelni.
  • Udostępnia użytkownikom krajowym i zagranicznym materiały archiwalne w czytelni, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz obsługuje wszelką korespondencję i formalności związane z udostępnianiem.
  • Udziela informacje na temat zasobu archiwalnego i funkcjonowania czytelni użytkownikom krajowym i zagranicznym oraz dba o wizerunek Archiwum w kontaktach z interesantem zewnętrznym.
  • Przechowuje, gromadzi i udostępnia środki oraz pomoce ewidencyjno-informacyjne w czytelni Archiwum, zgodnie z obowiązującymi przepisami ( inwentarze, spisy zdawczo-odbiorcze, kartoteki tematyczne, przewodniki, inne).
  • Przeprowadza kwerendy archiwalne, również zagraniczne.
  • Obsługuje urządzenia techniczne w czytelni (czytniki mikrofilmów, komputer).

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie lub średnie branżowe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego doświadczenie w pracy w archiwum ( w tym w zakładowym) lub w obszarze zarządzania dokumentacją, doświadczenie w kontaktach z interesantem zewnętrznym.
  • Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
  • Znajomość Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
  • Oświadczenie dotyczące przepisów lustracyjnych: „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie średniozaawansowanym.
  • Znajomość przepisów dotyczących wydawania zaświadczeń zgodnie z KPA.
  • Umiejętność współpracy, zdolności organizacyjne, motywacja do samokształcenia.
  • Wiedza w zakresie ochrony danych osobowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Pozytywne podejście do klienta
  • Odporność na stres

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Tax Assistant (Transfer Pricing)

Pracodawca: BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Oferujemy: elastyczną formę zatrudnienia (zależnie od Twoich preferencji - umowa o pracę lub umowa zlecenie) hybrydowy tryb pracy finansowe wsparcie w uzyskaniu tytułu doradcy podatkowego rozwinięty, wewnętrzny system szkoleń merytorycznych i treningów umiejętności...

Aktywny od: wczoraj

Pracownik Administracyjno-Biurowy

Pracodawca: Dussmann Polska Sp.z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Oferujemy: Długotrwałe zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, Wyposażenie we wszelkie narzędzia niezbędne do pracy. Wymagania: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, Chęć do podjęcia pracy na stałe, Dyspozycyjność w godz. 7-17 od...

Aktywny od: wczoraj

Asystent ds. brokerskiej obsługi ubezpieczeń

Pracodawca: Aon Polska Sp. z o. o.

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Szczecin

Zakres zadań: Wspieranie brokerów w procesach administracji danych w wewnętrznych systemach i aplikacjach Administrowanie elektroniczną i papierową dokumentacją techniczną i ubezpieczeniową w powierzonym zakresie, zgodnie z procedurami Aon Kompletowanie i...