Asystent spedytora

Gdański Urząd Pracy
Asystent spedytora
Miejsce pracy: Gdańsk
Numer: StPr/24/3606
OBOWIĄZKI:
Obsługa biura, wsparcie spedytora w zakresie organizacji i monitoringu transportu, archiwizacja dokumentów, kontakt telefoniczny i mailowy z klientem, kserowanie, skanowanie, drukowanie dokumentów. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach: 9-17.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany


Wymagania inne:

pracodawca zapewnia pełne przeszkolenie do zawodu, wymagane szybkie przyswajanie wiedzy, umiejętność pracy w zespole, pracy pod presją czasu, komunikatywność i kultura osobista. Doświadczenie mile widziane.

Miejsce pracy:

Gdańsk


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 242 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Kontroli Produkcji

Pracodawca: Roca Polska

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Gliwice

Jeżeli posiadasz: wykształcenie min. średnie, bardzo dobra znajomość Excela, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy w firmie produkcyjnej – mile widziane zdolność szybkiego uczenia się, znajomość programu SAP (mile widziane), zdolności analityczne i...

Aktywny od: wczoraj

Sekretarka

Pracodawca: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Obsługa kancelaryjna i biurowa działu CZR1.Obsługa systemu SZD - informatycznego systemu zarządzania dokumentacją w administracji skarbowej.Obsługa działu CZR1, w tym w szczególności poczty tradycyjnej i elektronicznej, wpływającej do urzędu do działu...

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

1. Zapoznanie z obowiązującym regulaminem pracy lub innymi dokumentami obowiązującymi w miejscu odbywania stażu.2. Szkolenie z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych.3. Zapoznanie z zakresem zadań do realizacji na stanowisku pracy...