Analytical Service Assistant (Fizykochemia)

Eurofins Scientific to międzynarodowa firma, która oferuje wszechstronną gamę badań analitycznych klientom różnych sektorów. Grupa Eurofins jest światowym liderem w badaniach żywności, środowiska, produktów farmaceutycznych, kosmetyków oraz testów agrochemicznych (CRO). Jest także jedną z wiodących na świecie firm na rynkach genomiki, farmakologii, medycyny sądowej, CDMO, zaawansowanych nauk o materiałach oraz badań klinicznych. Ponadto Eurofins silnie rozwija dział diagnostyki klinicznej.

W 2022 r. Eurofins osiągnęło przychód na poziomie 6.7 mld euro, zatrudniając około 61 000 pracowników w ok. 900 laboratoriach w 61 krajach.

Analytical Service Assistant (Fizykochemia)
Miejsce pracy: Łódź

Zakres obowiązków:
  • Modyfikacja raportów i wpisywanie wyników,
  • Uzupełnianie specyfikacji i limitów,
  • Kontakt z laboratoriami partnerskimi,
  • Przygotowywanie zleceń ręcznych do laboratoriów,
  • Przygotowywanie do walidacji raportów analitycznych,
  • Uzupełnianie baz danych,
  • Kontakt z klientem.
Wymagania:
  • Język angielski na poziomie komunikatywnym (B2),
  • Dobra organizacja pracy,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Znajomość pakietu Office,
  • Mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe (biologia, biotechnologia, ochrona środowiska).
Oferujemy:
  • Pracę w międzynarodowym środowisku,
  • Udział w rozwoju dynamicznie rozwijającej się firmy,
  • Dużą niezależność w pracy,
  • Elastyczny czas pracy,
  • Otwartą komunikację,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, szkolenia specjalistyczne,
  • Możliwość rozwoju,
  • Dofinansowanie do karty multisport,
  • Dodatkową opiekę medyczną.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Pory 78

Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Kontroli Produkcji

Pracodawca: Roca Polska

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Gliwice

Jeżeli posiadasz: wykształcenie min. średnie, bardzo dobra znajomość Excela, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy w firmie produkcyjnej – mile widziane zdolność szybkiego uczenia się, znajomość programu SAP (mile widziane), zdolności analityczne i...

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Zajmowanie się dokumentacją oraz korespondencją, obsługa urządzeń biurowych-skaner/drukarka, porządkowanie napływającej dokumentacji, sporządzanie prostych pism administracyjnych, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej/wychodzącej w dziale...