Technik prac biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Sosnowiec
Numer: StPr/24/0229
OBOWIĄZKI:
obrót dokumentów z biurze, archiwizowanie dokumentów, obsługa komputera (Excel, Word, Thunderbird), obsługa urządzeń biurowych, praca w godzinach 8.00-16.00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

wykształcenie minimum średnie, komunikatywność

Miejsce pracy:

Sosnowiec


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent biura

Pracodawca: D-R-O SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Ożarów Mazowiecki

przygotowywanie dokumentów dla zewnętrznego biura rachunkowego rejestr sprzedaży rozliczanie kurierów skanowanie, drukowani i archiwizowanie dokumentów porządkowanie, opisywanie i wprowadzanie do excela dokumentów kosztowych i zakupowych dostarczanie dokumentów do...

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy specjalista ds. wsparcia administracyjnego produkcji

Pracodawca: WARSZAWSKIE ZAKŁADY MECHANICZNE "PZL-WZM" w Warszawie S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Jawczyce (pow. warszawski zachodni, gm. Ożarów Mazowiecki)

Zakres obowiązków: Weryfikacja i rozliczanie czasu pracy produkcji; Sporządzanie wniosków o zatrudnienie; Sporządzanie wniosków inwestycyjnych i zakupowych; Sporządzanie raportów dotyczących zamówień; Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi. Wymagania:...

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy specjalista ds. wsparcia administracyjnego produkcji

Pracodawca: WARSZAWSKIE ZAKŁADY MECHANICZNE "PZL-WZM" w Warszawie S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Ursus, (bezpłatny transport z ul. Keniga)

Zakres obowiązków: Weryfikacja i rozliczanie czasu pracy produkcji; Sporządzanie wniosków o zatrudnienie; Sporządzanie wniosków inwestycyjnych i zakupowych; Sporządzanie raportów dotyczących zamówień; Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi. Wymagania:...