Staż specjalista ds. administracyjno-biurowych

Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Staż specjalista ds. administracyjno-biurowych
Miejsce pracy: Toruń
Numer: StPr/24/0513
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie kancelarii ogólnej i obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych, zapewnienie właściwego obiegu dokumentów, obsługa sekretariatu, zapoznanie się z pracą merytoryczną inspektoratu, przegladanie i weryfikacja dokumentacji, zapoznanie z praca składnicy akt, poznanie prawa budowlanego, przyjmowanie korespondencji, elektroniczna rejestracja, rozdzielanie korespondencji wpływającej do urzedu oraz rejestracja i przygotowywanie korespondencji do wysyłki, prowadzenie rejstrów okreslonych w instrukcji kancelaryjnej w celu właściwego obiegu dokumentacji w urzedzie, telefoniczne i osobiste udzielanie rzetelnych informacji klientom urzędu, dbanie o prawidłowy przepływ informacji w urzędzie, sporzadzanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji z prowadzonych czynności
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, księgowość, prawo lub pokrewne


Wymagania inne:

wykształcenie wyższe (administracja, księgowość, prawo lub pokrewne)

Miejsce pracy:

Toruń


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Tax Assistant (Transfer Pricing)

Pracodawca: BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Oferujemy: elastyczną formę zatrudnienia (zależnie od Twoich preferencji - umowa o pracę lub umowa zlecenie) hybrydowy tryb pracy finansowe wsparcie w uzyskaniu tytułu doradcy podatkowego rozwinięty, wewnętrzny system szkoleń merytorycznych i treningów umiejętności...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Administracyjno-Biurowy

Pracodawca: Dussmann Polska Sp.z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Oferujemy: Długotrwałe zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, Wyposażenie we wszelkie narzędzia niezbędne do pracy. Wymagania: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, Chęć do podjęcia pracy na stałe, Dyspozycyjność w godz. 7-17 od...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent ds. brokerskiej obsługi ubezpieczeń

Pracodawca: Aon Polska Sp. z o. o.

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Szczecin

Zakres zadań: Wspieranie brokerów w procesach administracji danych w wewnętrznych systemach i aplikacjach Administrowanie elektroniczną i papierową dokumentacją techniczną i ubezpieczeniową w powierzonym zakresie, zgodnie z procedurami Aon Kompletowanie i...