Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Toruń
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi.
  • Administrowanie dokumentacją.
  • Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie.
  • Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach.
  • Koordynacja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej.
  • Przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentów i raportów.
  • Organizacja spotkań biznesowych oraz zarządzanie kalendarzem spotkań.
  • Obsługa klientów i gości odwiedzających biuro.
  • Zarządzanie zaopatrzeniem biura w materiały biurowe.
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel i Word.
  • Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze oraz efektywnego zarządzania czasem.
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne i komunikacyjne.
  • Samodzielność, odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy własnej.
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - mile widziane.
  • Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe (administracja, zarządzanie, itp.).
Pracodawca oferuje:
  • Umowę o pracę na pełny etat.
  • Bogaty pakiet benefitów (opieka zdrowotna, karta multisport, ubezpieczenie grupowe, kursy językowe, itp.).
  • Możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
  • Pracę w nowoczesnym biurze z dostępem do najnowocześniejszych technologii.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent biura

Pracodawca: D-R-O SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Ożarów Mazowiecki

przygotowywanie dokumentów dla zewnętrznego biura rachunkowego rejestr sprzedaży rozliczanie kurierów skanowanie, drukowani i archiwizowanie dokumentów porządkowanie, opisywanie i wprowadzanie do excela dokumentów kosztowych i zakupowych dostarczanie dokumentów do...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Techniczno-Administracyjny

Pracodawca: Landtech Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Piastów, ul. Henryka Siemiradzkiego 25

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kompleksowa obsługa małego magazynu Firmy z branży telekomunikacyjnej pełna wiedza dotycząca stanu magazynowego - zarówno sprzętu technicznego jak i mienia Firmy obsługa zamówień sprzętu wydawanie sprzętu technikom wysyłka sprzętu do...

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

Pracodawca: Brunata ZENNER Sp. z.o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk, Uphagena 27

Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie opracowywanie i analiza danych monitorowanie przebiegu procesu opracowywanie zleceń wewnętrznych Nasze wymagania: znajomość języka niemieckiego (szukamy osób na wielu poziomach zaawansowania minimum A2)...