Specjalista ds. administracyjnych

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Specjalista ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Szczecin
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie i koordynacja zamówień,
  • Tworzenie kodów produktów (SAP),
  • Bieżąca obsługa dystrybucji,
  • Działania administracyjne,
  • Wsparcie dla zespołów projektowych i technicznych.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe lub status studenta,
  • Biegłość w Solid Works i Adobe Creative Cloud,
  • Znajomość angielskiego,
  • Umiejętność pracy zespołowej i organizacja własnej pracy,
  • Komunikatywność, wielozadaniowość i otwartość na nowe doświadczenia,
  • Znajomość SAP MDM i Excela.
Pracodawca oferuje:
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat,
  • Szkolenia,
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent prawny / Asystentka prawna / Student prawa (IV i V rok)

Pracodawca: KANCELARIA ADWOKACKA LAW OFFICES REMIGIUSZ GOŁĘBIOWSKI

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź, Sterlinga

Obowiązki: sporządzanie pism procesowych, kontakt z sądami, prokuratora i, urzędami i innymi instytucjami, współpraca z firmami i przedsiębiorstwami, obsługa korespondencji i spraw recepcyjnych. Poszukujemy osób: odpowiedzialnych, sumiennych, dobrze zorganizowanych,...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent/ka działu HR

Pracodawca: ManpowerGroup

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zadania: Wsparcie działu HR w bieżących zadaniach administracyjnych Przygotowywanie i opracowywanie danych pracowniczych, w tym: skanowanie, kserowanie i archiwizowanie dokumentów Zarządzanie bieżącą dokumentacją Współpraca z poddostawcami usług biurowych...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Pory 78

Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby...