Sekretarz

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Sekretarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 135926

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.
  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  • Budynek przy ul. Brackiej 4  jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję budynku utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. W budynku brak jest windy umożliwiającej wjazd osobie na wózku inwalidzkim. W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Obsługuje korespondencję i dokumentację w tym kompletowanie/ weryfikowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu dyrektora komórki organizacyjnej i jego zastępców, ewidencjonowanie korespondencji w elektronicznym systemie rejestracji obiegu dokumentów, analizowanie i dekretacja korespondencji przychodzącej, rozdzielanie zadekretowanej korespondencji pomiędzy pracowników komórki organizacyjnej, przyjmowanie i nadawanie telefaksów oraz poczty elektronicznej, przygotowywanie skanów/ kopii dokumentów na zlecenie dyrektora komórki organizacyjnej i jego zastępców.
  • Prowadzi terminarz w tym prowadzenie i monitorowanie terminarzy spotkań dyrektora komórki organizacyjnej i jego zastępców, przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych pracownikom komórki organizacyjnej, prowadzenie kontaktów teleadresowych osób i instytucji, z którymi współpracuje komórka organizacyjna.
  • Obsługa interesantów w tym kierowanie interesantów zgłaszających się osobiście lub telefonicznie do właściwych merytorycznie pracowników.
  • Organizuje spotkania dla komórki organizacyjnej w tym przygotowywanie materiałów będących przedmiotem rozpatrzenia podczas posiedzeń, spotkań, narad, etc. rezerwowanie sal konferencyjnych, cateringu, etc. obsługa gości, interesantów.
  • Zapewnia zaopatrzenia w materiały biurowe i spożywcze w tym przygotowywanie zamówień na prasę i publikacje.
  • Prowadzi wskazane sprawy osobowe pracowników w tym rejestrowanie obecności pracowników oraz prowadzenie ewidencji wyjść prywatnych i służbowych w czasie pracy, prowadzenie zbiorczego planu urlopów pracowników, prowadzenie ewidencji delegacji pracowników, organizowanie i rozliczanie wyjazdów służbowych (delegacje krajowe i zagraniczne).
  • Archiwizuje dokumentację.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodowego w obsłudze sekretariatu
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B1)
  • wiedza na temat zadań realizowanych w Departamencie
  • znajomość zasad funkcjonowania i struktury organizacyjnej Ministerstwa
  • znajomość zasad obsługi klienta
  • znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych
  • komunikatywność,
  • rzetelność
  • umiejętność współpracy
  • umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • ­w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Tax Assistant (Transfer Pricing)

Pracodawca: BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Oferujemy: elastyczną formę zatrudnienia (zależnie od Twoich preferencji - umowa o pracę lub umowa zlecenie) hybrydowy tryb pracy finansowe wsparcie w uzyskaniu tytułu doradcy podatkowego rozwinięty, wewnętrzny system szkoleń merytorycznych i treningów umiejętności...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Administracyjno-Biurowy

Pracodawca: Dussmann Polska Sp.z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Oferujemy: Długotrwałe zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, Wyposażenie we wszelkie narzędzia niezbędne do pracy. Wymagania: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, Chęć do podjęcia pracy na stałe, Dyspozycyjność w godz. 7-17 od...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent ds. brokerskiej obsługi ubezpieczeń

Pracodawca: Aon Polska Sp. z o. o.

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Szczecin

Zakres zadań: Wspieranie brokerów w procesach administracji danych w wewnętrznych systemach i aplikacjach Administrowanie elektroniczną i papierową dokumentacją techniczną i ubezpieczeniową w powierzonym zakresie, zgodnie z procedurami Aon Kompletowanie i...