Sekretarka/sekretarz

Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Sekretarka/sekretarz
Miejsce pracy: Piaseczno
Numer: StPr/24/0582
OBOWIĄZKI:
- przeszkolenie w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych, przepisów w zakresie ochrony danych osobowych oraz zapoznanie z obowiązującym regulaminem pracy- zapoznanie z organizacją pracy i funkcjonowaniem prokuratury- zapoznanie z zakresem działania sekretariatu- sporządzanie projektów prostych pism w edytorze tekstów- sporządzanie kart przeglądowych i numerowanie stron akt- pomoc przy ekspediowaniu korespondencji- rejestracja wpływającej i rejestrowanej korespondencji- pomoc przy porządkowaniu materiałów archiwalnych- wykonywanie pomocniczych czynności kancelaryjno-biurowych na poszczególnych odcinkach pracy sekretariatu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Piaseczno


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowo- magazynowy

Pracodawca: CRL Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Zwoleń

Praca na stanowisku polega na: obsłudze wewnętrznych programów informatycznych wprowadzaniu i wycofywaniu sztuk odzieży do/z serwisu doboru odpowiedniej odzieży z magazynu i jej oznaczaniu oznakowywaniu przydzielonej odzieży, (metkowanie/ przemetkowanie) przydzielaniu...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: Medicover Stomatologia

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdynia, ul. Górskiego 3

Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych. Dołącz do nas jeśli: lubisz pracę z ludźmi i z...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura Budowy

Pracodawca: Banimex

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Myślenice

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych....