Pracownik sekretariatu

Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Pracownik sekretariatu
Miejsce pracy: Szczecin
Numer: StPr/24/0860
OBOWIĄZKI:
POMOC W FUNKCJONOWANIU BIURA PROWADZENIE DOKUMENTACJI WPROWADZENIE DANYCHPRACA OD 08.00 DO 16.00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE (wymagany staż - lata: 2)
Uprawnienia: ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI


Wymagania inne:

UMIEJĘTNOŚĆ LICZENIA, MYŚLENIE ANALITYCZNE

Miejsce pracy:

Szczecin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 242 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Asystent / Asystentka ds. Obsługi Biura / Showroomu

Pracodawca: Nowy Styl

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Twój zakres obowiązków: prowadzenie biura/showroomu (prace administracyjne i organizacyjne) organizacja i obsługa spotkań nadzór na wyposażeniem showroomu, jego stanem technicznym i estetycznym koordynacja obiegu korespondencji biurowej i przesyłek kurierskich Nasze...

Aktywny od: wczoraj

Specjalista ds. administracji

Pracodawca: UNIBEP S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Annopol

Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji i sekretariatu Spółki, Obsługa telefoniczna i osobista klientów Spółki, Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących firmy, Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami spółki,...

Aktywny od: wczoraj

Specjalista ds. administracji

Pracodawca: Monday Development

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Włocławek

Twoim zadaniem będzie: Rejestracja korespondencji, tworzenie i prowadzenie archiwum korespondencji, Prowadzenie protokołów ze spotkań z klientem i podwykonawcami w projekcie, Rejestracja i przechowywanie dokumentacji projektowej, warsztatowej i...