Pomoc administracyjno biurowa, archiwista

Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
Pomoc administracyjno biurowa, archiwista
Miejsce pracy: Trzyciąż
Numer: StPr/24/0424
OBOWIĄZKI:
Sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Wymagane wykształcenie średnie, umiejętność obsługi pakietu MS Office.

Miejsce pracy:

Trzyciąż


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik działu rozliczeń

Pracodawca: KLIMEK I KLIMEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SK

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Janki

weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji wyliczanie zaliczek produkcyjnych rozliczenia z klientami obsługa...

mazowieckie / Warszawa, Al. Rzeczypospolitej 5

Dołącz do nas, jeśli: masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, doświadczenie w pracy z dokumentacja medyczną będzie dużym atutem, bardzo dobrze organizujesz sobie czas pracy, jesteś osobą komunikatywną, otwartą na pracę zespołową, umiesz pracować...

Aktywny od: dzisiaj

GL JPK Assistant

Pracodawca: KR Group

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Twój zakres obowiązków wystawianie zaświadczeń o niezaleganiu, wystawianie NIP-8 i VAT-R, wprowadzanie dokumentów do systemów księgowych (księgowanie/skanowanie dokumentów), przygotowywanie pism, wprowadzanie dokumentów do systemu elektronicznego obiegu...