Office Manager

Rekrutacja dla międzynarodowej firmy z branży budowlanej na stanowisko:

Office Manager
Miejsce pracy: Łódź
Obowiązki:
  • Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizacja dokumentów, tworzenie i projektowanie umów, kontraktów itd., weryfikacja zgodności formalnej i organizacyjnej dokumentów)
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów w przedsiębiorstwie (faktury, wnioski, umowy)
  • Prowadzenie rejestru dokumentów
  • Zapewnienie wsparcia administracyjnego
  • Zarządzanie zespołem ds. administracji (2-3 osoby)
  • Wspomaganie procesów administracyjnych i kadrowych przedsiębiorstwa
  • Bieżąca współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa
  • Bezpośrednia współpraca z z personelem zarządzającym firmy
  • Komunikacja z klientem i personelem
Wymagania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 5 lat
  • Wyższe wykształcenie na kierunkach: Administracja, Zarządzanie, Psychologia, pokrewne
  • Doświadczenie w tworzeniu dokumentacji administracyjnej
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
Oferujemy:
  • Praca na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
  • Praca w systemie hybrydowym
  • Szeroki pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multisport etc.)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Tax Assistant (Transfer Pricing)

Pracodawca: BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Oferujemy: elastyczną formę zatrudnienia (zależnie od Twoich preferencji - umowa o pracę lub umowa zlecenie) hybrydowy tryb pracy finansowe wsparcie w uzyskaniu tytułu doradcy podatkowego rozwinięty, wewnętrzny system szkoleń merytorycznych i treningów umiejętności...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Administracyjno-Biurowy

Pracodawca: Dussmann Polska Sp.z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Oferujemy: Długotrwałe zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, Wyposażenie we wszelkie narzędzia niezbędne do pracy. Wymagania: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, Chęć do podjęcia pracy na stałe, Dyspozycyjność w godz. 7-17 od...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent ds. brokerskiej obsługi ubezpieczeń

Pracodawca: Aon Polska Sp. z o. o.

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Szczecin

Zakres zadań: Wspieranie brokerów w procesach administracji danych w wewnętrznych systemach i aplikacjach Administrowanie elektroniczną i papierową dokumentacją techniczną i ubezpieczeniową w powierzonym zakresie, zgodnie z procedurami Aon Kompletowanie i...