Manager ESG - zarządzanie energią

Apleona Polska Sp. z o.o. jest wiodącą firmą w branży zintegrowanych usług facility management, oferującą kompleksową obsługę nieruchomości (zarządzanie techniką i infrastrukturą budynku).
Aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Manager ESG - zarządzanie energią
Miejsce pracy: Łódź
Osoba zatrudniona na stanowisku MANAGER ESG będzie odpowiedzialna za:
  • Ścisłą współpracę z innymi działami firmy w szczególności z działem finansów i administracji oraz działami operacyjnymi,
  • Opracowywanie regulacji wewnętrznych firmy w obszarze ESG przy uwzględnianiu wymogów ustawowych i wytycznych
  • Udział w procesie budowania, monitorowania i realizacji strategii ESG oraz planowania rocznego,
  • Współpracę z działem implementacji nowych kontraktów dot. obsługi budynków,
  • Doradztwo w zakresie optymalizacji energetycznej, ograniczania kosztów eksploatacyjnych przy zachowaniu wysokiego poziomu komfortu użytkowników. 
  • Wsparcie obsługi nieruchomości w zakresie zarządzania energią i środowiskiem,
  • Analizę wskaźników środowiskowych ze wskazaniem sposobów ich poprawy, śladu węglowego
  • Planowanie neutralności klimatycznej firmy z uwzględnieniem przepisów prawnych.
Oczekiwania wobec Kandydatów:
  • Wykształcenie techniczne – mile widziane osoby po kierunkach : Inżynieria środowiska, instalacje budynkowe, budownictwo zrównoważone, odnawialne źródło energii, systemu zarządzania energią,
  • Znajomość zagadnień związanych z energią, OZE, poprawą efektywności energetycznej, funkcjonowaniem systemów wentylacji, ogrzewania i chłodzenia,
  • Znajomość problematyki budynków oraz zrównoważonego rozwoju w sektorze nieruchomości,
  • Doświadczenie w prowadzeniu projektów zarządzania energią w nieruchomościach 
  • Wiedza z obszaru zrównoważonego rozwoju;
  • Doświadczenie w procesie budowania, monitorowania i realizacji strategii ESG;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny,
  • Zdolności analityczne związane,
  • Umiejętność określania priorytetów na stanowisku pracy i organizacji własnego czasu pracy;
  • Znajomość MS Office;
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności;
  • Dużą samodzielność;
  • Jasno zakomunikowane oczekiwania, feedback na bieżąco;
  • Prywatna opieka medyczna;
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia na preferencyjnych warunkach;
  • Dofinansowanie do pakietu sportowo-rekreacyjnego;
  • Pakiet świadczeń socjalnych z ZFŚS;
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy.
Proszę pamiętać o dodaniu klauzuli: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent biura

Pracodawca: D-R-O SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Ożarów Mazowiecki

przygotowywanie dokumentów dla zewnętrznego biura rachunkowego rejestr sprzedaży rozliczanie kurierów skanowanie, drukowani i archiwizowanie dokumentów porządkowanie, opisywanie i wprowadzanie do excela dokumentów kosztowych i zakupowych dostarczanie dokumentów do...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Techniczno-Administracyjny

Pracodawca: Landtech Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Piastów, ul. Henryka Siemiradzkiego 25

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kompleksowa obsługa małego magazynu Firmy z branży telekomunikacyjnej pełna wiedza dotycząca stanu magazynowego - zarówno sprzętu technicznego jak i mienia Firmy obsługa zamówień sprzętu wydawanie sprzętu technikom wysyłka sprzętu do...

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

Pracodawca: Brunata ZENNER Sp. z.o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk, Uphagena 27

Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie opracowywanie i analiza danych monitorowanie przebiegu procesu opracowywanie zleceń wewnętrznych Nasze wymagania: znajomość języka niemieckiego (szukamy osób na wielu poziomach zaawansowania minimum A2)...