Fakturzystka/pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Fakturzystka/pracownik biurowy
Miejsce pracy: Kluczbork
Numer: StPr/24/0279
OBOWIĄZKI:
• organizowanie stanowiska pracy, zgodnie z przepisami BHP, ochrony ppoż. ochrony środowiska i wymaganiami ergonomii;• segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; • sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym;• przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych; •sprawdzanie zapisów księgowych, uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami; • wprowadzanie do systemu finansowoksięgowego dokumentów; • kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentówkorygujących; • sprawdzanie rejestrów KPiR, VAT • wprowadzenie faktur do systemu księgowego, prowadzenie rejestru kontrahentów, wystawianie faktur sprzedaży; oraz innych dokumentów księgowych; • dbanie o prawidłowy i terminowy obiegdokumentów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie branżowe
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Uprawnienia: prawo jazdy kat B


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : znajomość praktyk i zasad księgowych[Umiejętność 1] : znajomość zagadnień za zakresu księgowości

Miejsce pracy:

Kluczbork


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 242 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka ds. Obsługi Biura / Showroomu

Pracodawca: Nowy Styl

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Twój zakres obowiązków: prowadzenie biura/showroomu (prace administracyjne i organizacyjne) organizacja i obsługa spotkań nadzór na wyposażeniem showroomu, jego stanem technicznym i estetycznym koordynacja obiegu korespondencji biurowej i przesyłek kurierskich Nasze...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracji

Pracodawca: UNIBEP S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Annopol

Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji i sekretariatu Spółki, Obsługa telefoniczna i osobista klientów Spółki, Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących firmy, Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami spółki,...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracji

Pracodawca: Monday Development

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Włocławek

Twoim zadaniem będzie: Rejestracja korespondencji, tworzenie i prowadzenie archiwum korespondencji, Prowadzenie protokołów ze spotkań z klientem i podwykonawcami w projekcie, Rejestracja i przechowywanie dokumentacji projektowej, warsztatowej i...