Asystent do spraw księgowości

Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Jarosław
Numer: StPr/24/0639
OBOWIĄZKI:
segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, administracyjne, kierunek: Finanse i rachunkowość


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Jarosław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy - Wsparcie Zespołu HR w Łańcuchu Dostaw

Pracodawca: Lotte Wedel Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Wydawanie kart (identyfikatorów) dla pracowników APT Wydawanie zniżek do Pijalni Czekolady Nadawanie dostępów do szafy z odzieżą z poziomu aplikacji Bieżące wsparcie zespołu staffingowego...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: Medicover Stomatologia

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdynia, ul. Górskiego 3

Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych. Dołącz do nas jeśli: lubisz pracę z ludźmi i z...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura Budowy

Pracodawca: Banimex

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Myślenice

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych....