Asystent/ Asystentka ds. Likwidacji Roszczeń

Asystent/ Asystentka ds. Likwidacji Roszczeń
Lokalizacja: Warszawa

Twoje zadania:
  • Rozkładanie poczty.
  • Prowadzenie, nadzór i rejestracja roszczeń w Rejestrze Szkód.
  • Prowadzenie i nadzór nad teczkami szkodowymi Klientów LUX MED.
  • Weryfikacja kompletności otrzymanej dokumentacji szkodowej.
  • Kontakt z podmiotami zewnętrznymi w zakresie niezbędnym do likwidacji szkody.
  • Prowadzenie korespondencji z klientami LUX MED w toku likwidacji szkody.
  • Analiza i ocena dokumentacji szkody.
  • Przygotowywanie rekomendacji decyzji w zakresie likwidacji szkody.
  • Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów finansowych.
  • Archiwizacja dokumentów zgodnie z przyjętymi standardami.
  • Przygotowywanie stosownych raportów i analiz.
Nasze oczekiwania:
  • Wykształcenie wyższe.
  • Znajomość pakietu Office.
  • Język angielski jako dodatkowy atut.
  • Obsługa urządzeń biurowych.
  • Komunikatywność, dobra organizacja pracy, staranność i dokładność.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: Medicover Stomatologia

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Lazurowa 71A

Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych. Dołącz do nas jeśli: lubisz pracę z ludźmi i z...

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowo - administracyjnych

Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Zawodzie 18

Twój zakres obowiązków Prawidłowe i terminowe przetwarzanie dokumentacji księgowej zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy Wsparcie przy ewidencji środków trwałych Pomoc w bieżących zadaniach działu księgowości Pozyskiwanie wymaganych danych z systemów...

Aktywny od: dzisiaj

Administrator / Administratorka Budowy

Pracodawca: NES Global Talent

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Opole

Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą) Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, jak i na budowie Prowadzenie rejestrów budowy (korespondencja,...