Pracownik biurowy

Ogłoszenie numer: 4099907, z dnia 2021-01-19

Pracownik biurowy

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

 

Opis stanowiska

  • obsługa administracyjna biura
  • rejestracja i archiwizacja poczty
  • dbanie o prawidłowy przepływ informacji wewnątrz firmy
  • archiwizacja danych w bazach elektronicznych oraz faktury
  • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i oddziałami Spółki
  • pomoc w zapewnieniu prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów finansowych
  • rejestrowanie i dekretacja faktur
  • współpraca z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
  • koordynacja zaopatrzenia biura
  • bieżąca obsługa sekretariatu
  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 15:00 , lub od 06.00 do 14.00

Wymagania

  • wykształcenie średnie, mile widziane wykształcenie wyższe ekonomiczne
  • doświadczenie na podobnym stanowisku – minimum 1 rok
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, w szczególności Excel jako główne narzędzie pracy
  • zaangażowanie i samodzielność w wykonywaniu zadań oraz bardzo dobra organizacja pracy
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • wysokie umiejętności interpersonalne
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • wysoka kultura osobista

Oferujemy

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Operations Specialist [rekrutacja prowadzona online]

Pracodawca: Cloud Best Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

If you are a person, who: Is tired of being bored and repeatability at your current work and you would like to change something; Is proactive, and is looking for interesting solutions and likes to create new things; Likes a modern working environment with a start-up culture;...

Aktywny od: wczoraj

Junior Office Manager

Pracodawca: GFT Poland Sp. z o. o.

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Do zadań osoby na stanowisku Junior Office Manager należeć będzie: Zarządzanie codzienną pracą biura Nadzór nad przyjmowaniem i realizacją zamówień Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura Dbanie o efektywne wykorzystanie powierzchni Prowadzenie raportów i...

Aktywny od: wczoraj

Assistant / Service Operations Officer in Static Data Team

Pracodawca: Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Would you like to have an opportunity to work with international professional banking clients? We are now looking for a highly motivated and professional candidates. You will have a chance to work as a Assistant/Service Operations Officer and be responsible for...