Asystent / Asystentka Biura - Office assistant

Poszukujesz nowych wyzwań? Nowej, odpowiedzialnej pracy z możliwościami rozwoju?
Chciałbyś/ Chciałabyś pracować w firmie, dla której ważne są duch zespołowy, pasja oraz odpowiedzialność?
W takim razie to stanowisko jest w sam raz dla Ciebie!
 

W związku z relokacją biura z Krakowa do Łodzi poszukujemy kandydatów/ kandydatek na stanowisko:

Asysten biura / Office Assiant


Wymiar czasu pracy: 20h tygodniowo

 

Twoje obowiązki:

  • Wsparcie Działu Sprzedaży
  • Kontakt z zewnętrznymi partnerami
  • Codzienny kontakt z pracownikami i dbanie o sprawny przepływ informacji
  • Wsparcie w organizacji spotkań biznesowych
  • Wsparcie w tłumaczeniu dokumentów na wewnętrzne potrzeby firmy
  • Pomoc w przygotowywaniu wewnętrznych procedur firmy
  • Koordynacja obiegu dokumentów firmowych
  • Przygotowywanie raportów i prezentacji

To, co możemy zaoferować:

  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie
  • Przyjazne i komfortowe środowisko pracy w życzliwym zespole profesjonalistów
  • Elastyczne godziny pracy
  • Atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, karnet sportowy)

To, czego oczekujemy od Ciebie:

  • Znajomość języka węgierskiego lub czeskiego będzie mile widziana, ale nie jest to warunek konieczny
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
  • Znajomości pakietu MS Office
  • Bardzo dobrej organizacji pracy
  • Samodzielności i dokładności w wykonywaniu powierzonych obowiązków
Uprzejmie informujemy, że będziemy kontaktować się tylko z wybranymi osobami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę beeline Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Wielicka 28 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania".

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2021-01-25

Asystentka / Asystent ds. Marketingu Handlowego

Pracodawca: KSM VISION Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Wsparcie administracyjne i operacyjne bieżącej pracy działu handlowego. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Bieżące wsparcie działań handlowych (realizowanie jasno sprecyzowanych celów, cold calling, budowanie bazy i generowanie Leadów) Wsparcie działań z zakresu marketingu i...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Biura i Sali Sprzedaży (k/m)

Pracodawca: Fielmann Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Poznań

Jeżeli chcieliby Państwo doradzać klientom rzetelnie i kompetentnie, na pewno warto podjąć pracę w firmie Fielmann. Fielmann oferuje Państwu: znakomite możliwości awansu bardzo atrakcyjne wynagrodzenie doskonały pakiet świadczeń socjalnych premie za...

Aktywny od: dzisiaj

Service Operations Officer in FX MM Confirmations and Settlement team

Pracodawca: Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Have you ever dreamt of being a part of 6.6 TRILION USD per Day worth market? We are now looking for a Service Operations Officer to join FX MM Confirmations and Settlement team. In Nordea, we know that great customer experiences require a team that leads the way in...