Specjalista ds. środków trwałych (utrzymania ruchu)

 Obecnie oferujemy pracę na stanowisku:
Specjalista ds. środków trwałych (utrzymania ruchu)
Miejsce pracy: Krotoszyn
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • Ewidencję środków trwałych i majątku firmy
  • Prowadzenie w programie komputerowym ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
  • Kontrolę obiegu dokumentów środków trwałych
  • Zapewnianie bieżącej i sprawnej obsługi finansowo-księgowej dot. środków trwałych
  • Prowadzenie, uczestnictwo i rozliczanie inwentaryzacji na terenie całego kraju
  • Prowadzenie spraw związanych z likwidacją, sprzedażą oraz zakupem środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
  • Optymalizację oraz rozwój procedur i procesów analizy i raportowania
Od kandydatów oczekujemy:
  • Doświadczenie w zakresie środków trwałych
  • Gotowość do wyjazdów służbowych
  • Prawo jazy kategorii B
  • Sumienność i rzetelność
  • Zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
Zatrudnionym osobom oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Możliwość proponowania i wdrażania rozwiązań biznesowych
  • Ciekawą pracę w doświadczonym zespole
  • Możliwość rozwoju zawodowego, także poprzez udział w wewnętrznych projektach firmowych
  • Pakiet świadczeń pracowniczych dedykowany dla pracowników firmy DINO
  • Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonistka / Recepcjonista

Pracodawca: HEWEA Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Byków k/ Wrocławia

 (tylko 15 km od centrum miasta)     Obowiązki: kompleksowa obsługa recepcji; ewidencja korespondencji przychodzącej oraz wysyłka korespondencji wychodzącej; zapewnienie właściwego obiegu dokumentów w biurze; obsługa centrali telefonicznej; dbanie o dobry...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Zarządu

Pracodawca: Remitent sp. z o. o.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Mysłowice

Miejsce pracy: Mysłowice   Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: obsługę asystencką Zarządu, zapewnienie sprawnego funkcjonowania Sekretariatu oraz efektywne wsparcie Zarządu Spółki w organizacji codziennej pracy, koordynację sprawnego obiegu dokumentów...

Aktywny od: dzisiaj

Office Manager

Pracodawca: eobuwie.pl S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Czym będziesz się zajmował? Koordynacją wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji we wrocławskim oddziale naszej firmy, Dbaniem o sprawne funkcjonowanie biura, Dbaniem o prawidłowy przepływ korespondencji i obieg dokumentów, Obsługą gości, dbałością o...