Administrator Biura

Ogłoszenie numer: 4177275, z dnia 2021-02-05

Główną gałęzią działalności spółki jest produkcja i sprzedaż specjalistycznych maszyn oraz urządzeń wykorzystywanych w lotnictwie dla naziemnej obsługi statków powietrznych. Równocześnie działamy w branży urządzeń komunalnych. Zajmujemy się nie tylko sprzedażą maszyn i urządzeń, ale również sprzedażą części zamiennych, świadczeniem usług naprawy oraz konserwacji. Spółka cechuje się koncepcją działalności tzw. ”SSS” (Sale, Service and Spare parts), czyli Sprzedaż, Serwis, Części zamienne. Na tym polega nasza konkurencyjna przewaga, ponieważ oferujemy kompleksowy pakiet usług dla naszych klientów.

Administrator Biura

Miejsce pracy: małopolskie / Kraków

 

Opis stanowiska

  • sporządzanie oraz kontrola dokumentów wewnętrznych oraz zewnętrznych Spółki;
  • tworzenie wniosków, zapytań i odpowiedzi na pisma od urzędu skarbowego, urzędu celnego i innych oraz prowadzenie spraw związanych z zapytaniami do tych urzędów;
  • kontrola aktualności danych Spółki oraz spełnienia wszystkich wymagań przed urzędami (np. dostarczania obowiązkowej dokumentacji);
  • tworzenie dokumentacji wewnętrznej oraz zewnętrznej (zarządzenia, reguły, wzory dokumentów, protokoły zarządu, dokumentacja do ISO, zmiany do umowy spółki, inne);
  • tworzenie, bieżąca kontrola i analiza odchyleń budżetu administracyjnego;
  • kontrola i prowadzenie teczek pracowniczych, zatrudnianie pracowników, przygotowywanie listy płac oraz przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych;
  • odpowiedzialność i zapewnienie sprawnego działania biura oraz magazynu (w tym kontrola samochodów służbowych, ubezpieczeń itp.), kontrola obiegu dokumentów, inwentaryzacja;
  • zarządzanie umowami dotyczącymi spraw biurowych (sprzątanie, informatycy);
  • zapewnienie ciągłości ubezpieczeń OC, ubezpieczeń samochodów.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe o profilu ekonomia, prawo lub pokrewne,
  • znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2,
  • mile widziana znajomość j. rosyjskiego,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • dobra organizacja pracy, rzetelność, dokładność, terminowość, komunikatywność.

Oferujemy

  • umowę o pracę na pełen etat w biurze w Krakowie,
  • możliwość częściowej pracy zdalnej,
  • służbowy telefon i laptop,
  • możliwość ciągłego rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista Back Office z językiem niemieckim

Pracodawca: ManpowerGroup Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Niepołomice

Oferta: Zatrudnienie na podstawie umowy-zlecenia Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia i rozwoju zawodowego Bogaty pakiet benefitów Wymagania: Biegła znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny) oraz dobra znajomość języka angielskiego Wykształcenie...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowo-administracyjny

Pracodawca: ManpowerGroup Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Oferta: Stawka 18,30 zł/h brutto w oparciu o umowę-zlecenie Szkolenie stanowiskowe Możliwość rozwoju w banku o solidnej pozycji na rynku Praca od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych (8:00-16:00) Możliwość skorzystania z pakietu benefitów (ubezpieczenie na...

Aktywny od: wczoraj

Pracownik kancelaryjny

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Makowie Mazowieckim

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Młynarze

pomoc w archiwizowaniu dokumentów