Pracownik Administracyjno - Techniczny





 

Vinderen Sp. z o.o. działa od ponad 15 lat na rynku branży budowlanej jako polski producent i dystrybutor płytek ceramicznych marki Ceramstic, bezpiecznych i ekologicznych nawierzchni gumowych Rubtiler, a także betonu architektonicznego Morgan & Möller. Vinderen posiada 4 oddziały w Polsce.

 


Pracownik Administracyjno - Techniczny

Miejsce pracy: Warszawa - Włochy

Obowiązki:

  • wsparcie techniczne (drobne prace instalacyjne, przemeblowania);
  • zgłaszanie i monitoring usterek;
  • reagowanie na awarie i zgłoszenia;
  • stały kontakt z recepcją budynku, sekretariatem i administracją techniczną;
  • odbieranie przesyłek;
  • wykonywanie prostych prac biurowych i magazynowych;
  • obsługa magazynów podręcznych;
  • codzienne wsparcie i współpraca z innymi działami w firmie.

Wymagania:

  • zdolność do samodzielnej organizacji pracy, umiejętność analitycznego myślenia;
  • zdolności manualno-techniczne poparte doświadczeniem;
  • sumienność i obowiązkowość;
  • podstawowa znajomość oprogramowania komputerowego (MS Office itp.);
  • zdolność do uczenia się i przyswajania wiedzy technicznej;
  • otwartość, łatwość w nawiązywaniu kontaktu;
  • czynne prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełny etat);
  • dobre warunki pracy, wszystkie niezbędne narzędzia;
  • przyjazną atmosferę pracy w energicznym i zgranym zespole.
Prosimy o załączenie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent w dziale handlowym

Pracodawca: RADIOSTER Sp. z o. o.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Katowice

telefoniczne rozmowy z naszymi klientami obsługa systemu informatycznego przygotowywanie ofert w systemie informatycznym wysyłanie ofert oraz pozostałej korespondencji handlowej nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów realizacja wyznaczonych celów i...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik działu rozliczeń dotacji

Pracodawca: Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Przygotowywaniem wniosków i rozliczeń dotacji Wprowadzaniem danych do systemów zewnętrznych UM Kontaktem telefonicznym z instytucjami zewnętrznymi i urzędami Archiwizowaniem dokumentów Przygotowywaniem dokumentacji do...

Aktywny od: dzisiaj

Koordynator / Koordynatorka Biura Zarządu

Pracodawca: Cermag Construction Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Miejsce pracy: Wrocław Co należy do głównych obowiązków? ścisła współpraca z Zarządem Spółki – obsługa sekretariatu, koordynacja kalendarza spotkań organizacja pracy w biurze – obsługa połączeń telefonicznych, koordynacja korespondencji, archiwizacja,...