Technik prac biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Stoczek Łukowski
Numer: StPr/21/0033
OBOWIĄZKI:
Zapoznanie się z przepisami BHP, p.poż, Statutem, Regulaminem Pracy oraz przepisami regulującymi funkcjonowanie JST. Pomoc w sekretariacie UG (obsługa xero, przygotowywanie korespondencji do wysłania itp.). Sporządzanie projektów pism urzędowych. Pomoc w przygotowywaniu dokumentów do archiwum zakładowego. Pomoc w przygotowywaniu posiedzeń Rady Gminy i Komisji Stałych Rady Gminy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, brak


Wymagania inne:

wykształcenie średnie lub wyższestaż przeznaczony dla osób powyżej 30 r.ż

Miejsce pracy:

Stoczek Łukowski


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 440 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Konsultant Analityczny

Pracodawca: AGROLAB Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Dęblin, Końskowola

Do zakresu obowiązków należeć będzie: sporządzanie raportów analitycznych z wykonanych badań laboratoryjnych próbek żywności oraz pasz sprawdzanie i analizowanie wyników z badań laboratoryjnych pod kątem wymagań prawnych współpraca z klientem, doradztwo i...

Aktywny od: dzisiaj

Accountant Assistant

Pracodawca: Coloplast Business Centre Sp z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Szczecin

Currently, we are looking for detailed orientated and energetic people to join our Accounting Department in Coloplast Business Centre, Szczecin. The main scope of the role is to assist our Accountants in their daily tasks and responsibilities. About the department The...

Aktywny od: dzisiaj

Koordynatorka Biura

Pracodawca: Ricco Polska Sport Sp.zo.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Otrębusy

Efektywne zarządzanie biurem Koordynacja realizacji prac w ramach powierzonych zadań Monitorowanie wyników oraz wsparcie pracowników w realizacji zadań Organizacja i kontrola działań handlowych Współpraca w zakresie przekazywania dokumentów do księgowości Nadzór...