Specjalista zdrowia publicznego

Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Specjalista zdrowia publicznego
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Numer: StPr/20/0958
OBOWIĄZKI:

Praca w związku ze zwalczaniem epidemii COVID-19, polegająca w szczególności na: - przeprowadzaniu wywiadów epidemilogicznych, - wprowadzaniu danych do sytemu teleinformatycznego, - wydawaniu zaświadczeń dla osób objętych kwarantanną, - udzielaniu informacji telefonicznej lub drogą mailową dla osób objętych kwarantanną lub izolacją, - opracowywanie sprawozdań statystycznych

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne


Wymagania inne:

!!!!!!!!W TYM W TRAKCIE STUDIÓW!!!!! zdrowie publiczne, ochrona środowiska, bhp, inż. sanitarna lub pokrewne

Miejsce pracy:

Dąbrowa Górnicza


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 440 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2021-01-25

Asystentka / Asystent ds. Marketingu Handlowego

Pracodawca: KSM VISION Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Wsparcie administracyjne i operacyjne bieżącej pracy działu handlowego. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Bieżące wsparcie działań handlowych (realizowanie jasno sprecyzowanych celów, cold calling, budowanie bazy i generowanie Leadów) Wsparcie działań z zakresu marketingu i...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka działu controllingu

Pracodawca: Zoeller Tech Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Rekowo Górne k. Redy

Opis stanowiska: wsparcie w wykonywaniu analiz i raportów przygotowanie danych do budżetów oraz planów finansowych analiza danych finansowych współpraca z działem księgowości i Dyrektorem Finansowym praca w oparciu o system ERP i MS Excel Oczekiwania: studenci lub...

wielkopolskie / Poznań

Opis stanowiska: Wsparcie w zakresie prowadzenie dokumentacji związanej z gospodarką odpadami (m.in. BDO), Zapoznanie z wymaganiami prawnymi oraz korporacyjnymi w zakresie ochrony środowiska, Zbieranie i analiza danych do środowiskowych raportów korporacyjnych oraz...