Administrative Assistant in European Centre for Returns


For our Client - FRONTEX European Border and Coast Guard Agency we are looking for:


Administrative Assistant in European Centre for Returns


Location: Warszawa
Reference Number: FDU/FRO/2021


Key responsibilities of the position:

Support for the European Centre for Returns in the area of service desk and customer support, including:

  • assisting in preparation and follow up of correspondence: drafting notes and letters
  • supporting the service desk in daily operations, including issuing of tickets, customer support as well as maintaining contacts with various stakeholders (IT/ICT team, travel agency, return units of the respective Member States)
  • preparation and updating statistical data
  • verifying documentation related to claims, invoices and requests for payments
  • missions and diary management, arranging meetings and trainings, drafting minutes

Requirements:
  • successfully completed secondary education related to the  administrative, management, law, linguistics, economy.
  • at least 1 year of professional experience in the administrative area
  • very good skills in the main MS Office software (Word, Excel, Outlook)
  • very good command of both written and spoken English (at least B2

We offer:
  • contract of employment through the Employment Agency
  • daily remuneration: 52,92€ net
  • opportunity for development and promotion
  • work with professionals



Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Asystent / Asystentka Dyrektora HR

Pracodawca: Kronospan

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Strzelce Opolskie

OPIS STANOWISKA: Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez codzienną weryfikację korespondencji przychodzącej; Tłumaczenie korespondencji i dokumentacji; Przygotowanie dokumentacji na spotkania; Realizacja zadań...

Aktywny od: wczoraj

Sekretarka

Pracodawca: GruntBudowa

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków, Skawina

Zadania zawodowe Organizowanie pracy sekretariatu. Organizowanie przepływu informacji i dokumentów pomiędzy przełożonym i komórkami przedsiębiorstwa. Przyjmowanie interesantów i udzielanie im informacji oraz prowadzenie rozmów telefonicznych – przekierowywanie do...

Aktywny od: wczoraj

Asystent/ka administracji – bezpłatne praktyki

Pracodawca: Trenkwalder

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

porządkowanie, skanowanie i archiwizacja dokumentacji kadrowej w elektronicznym repozytorium zgodnie z obowiązującymi standardami, weryfikacja i wprowadzanie danych do systemu kadrowego, uzupełnianie dokumentacji kadrowej. proaktywne podejście do wykonywanych zadań,...