prace administracyjno-biurowe
Wymagania konieczne:
Zawód: Specjalista administracji publicznej
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wymagania dodatkowe:
Zawód: Technik prac biurowych*
Miejsce pracy:
Lubartów
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 2 800 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lubartowie
Aktywny od: dzisiaj
kujawsko-pomorskie / Toruń
zgodny z programem stażu
Aktywny od: dzisiaj
mazowieckie / Marki k/Warszawy
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: obsługę zgłoszeń reklamacyjnych krajowych i zagranicznych branży HVAC monitorowanie terminowości oraz etapów realizacji umów serwisowych, kontakt z podwykonawcami współpracę z dostawcami zagranicznymi w...
łódzkie / Łódź
Opis stanowiska: Nadzór nad obiegiem dokumentów w systemie zgodnie z wewnętrznymi procedurami; Przygotowanie i kompletowanie dokumentacji dotyczącej przetargów i wymogów prawa zamówień publicznych; Dbałość o płynny i terminowy przepływ dokumentacji księgowej;...