Specjalista ds. administracyjno - rozliczeniowych

DROGOMEX Sp. z o. o. wykonujemy nawierzchnie asfaltowe najwyższej jakości. Jesteśmy dumni, że należymy do irlandzkiej grupy CRH, dzięki temu na bieżąco obserwujemy i wdrażamy nowe rozwiązania z naszej branży, a nasi pracownicy mogą rozwijać się w ramach międzynarodowej struktury grupy.

 

Aktualnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:

Specjalista ds. administracyjno - rozliczeniowych
Miejsce pracy: Gdańsk
Na stanowisku pracy: Specjalista ds. Administracyjno-Rozliczeniowych oczekujemy następującego zakresu zadań, obowiązków i odpowiedzialności:
  • realizacji zadań dotyczących funkcjonowania biura budów (kancelaria biura, obsługa urządzeń biurowych, praca w programie Impuls oraz Ms Office, MS Project, Norma),
  • zapoznania się z warunkami kontraktów, przynależnej dokumentacji technicznej i harmonogramów realizacji i rzeczowo – finansowych,
  • pomocy w rozliczaniu wykonanych robót zgodnie z warunkami danego kontraktu; udział w przygotowaniu protokólarnego rozliczenia robót,
  • koordynowania współpracy z dostawcami, podwykonawcami oraz firmami serwisowymi,
  • bieżącego raportowania finansowego i postępu robót wg schematów firmowych na podstawie zebranych informacji,
  • nadzoru nad dokumentacją budów,
Jeśli spełniasz poniższe wymagania:
  • Wykształcenie wyższe techniczne o specjalności drogowej lub pokrewne;
  • Doświadczenie w czynnościach administracyjnych, dokumentacyjnych, rozliczeniowych zadań budowlanych związanych z realizacją budowy, przebudowy, remontów dróg.
  • Doświadczenie w kosztorysowaniu robót budowlanych, pozyskiwaniu zadań w drodze realizacji zamówień publicznych, przygotowywaniu pism i roszczeń kontraktowych będzie dodatkowym atutem;
  • Odpowiedzialność, dyspozycyjność i wysoka motywacja do pracy;
  • Znajomość obsługi komputera i systemu WINDOWS.
Oferujemy Tobie:
  • Samochód służbowy, laptop i tel. kom.;
  • Pracę na prestiżowym stanowisku w renomowanej firmie;
  • Umowę o pracę na czas nieokreślony;
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Przyjazną atmosferę pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli o ochronie danych osobowych:

„Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z dn. 04.05.2016 r.) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb aktualnej rekrutacji prowadzonej przez DROGOMEX Sp. z o.o.. z siedzibą w Pruszkowie, ul. Stefana Bryły 4, 05-800 Pruszków.

Jeśli wyśle Pani/Pan do nas CV, administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie DROGOMEX Sp. z o.o. z siedzibą w Pruszkowie, ul. Stefana Bryły 4 , 05-800 Pruszków, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla M.ST. Warszawy XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000054713, NIP 584-020-14-24, REGON 001295635.

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. dla potrzeb obecnej rekrutacji, przez okres niezbędny do jej przeprowadzenia i będą przechowywane przez okres jednego roku. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwi przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, jak również prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Żądanie usunięcia danych osobowych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesie rekrutacji i spowoduje usunięcie Pani/Pana danych.

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Asystent / Asystentka Biura

Pracodawca: Horyzont Doradztwo Personalne

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bytom

Główne zadania: utrzymywanie porządku w dokumentach firmy, odbieranie telefonów, rezerwacje lotów, hoteli, pociągów dla pracowników, prowadzenie podstawowych spraw kadrowych (akta osobowe, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy, urlopy, pilnowanie terminów badań...

Aktywny od: wczoraj

People Services Senior Specialist [rekrutacja online]

Pracodawca: ING Tech Poland

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Katowice

umowa o pracę taki rodzaj umowy oferujemy 8-16 w tych godzinach pracujemy ul. Konduktorska 35, Katowice tutaj mieści się nasze biuro Zakres obowiązków 60% - Obsługa zapytań od pracowników i managerów 10% - Aktualizacja dostępnych baz wiedzy 10% - Zarządzanie i...

Aktywny od: wczoraj

Referent ds. administracji

Pracodawca: SuperDrob S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Karczew

Obowiązki: wystawianie faktur zgodnie z obowiązującymi przepisami; wystawianie zamówień w obowiązującym programie; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów według określonego w Spółce schematu; nadzór nad terminowym przepływem informacji i obowiązującą...