Asystent / Asystentka Zarządu

NES Global Talent jest firmą rekrutacyjną specjalizującą się w stanowiskach technicznych. 500 doświadczonych rekruterów NES wspiera Kandydatów i firmy w 28 krajach, z 45 biur w branżach: Energetyka, Budownictwo i Nieruchomości, Nafta i Gaz, Farmacja, IT, Produkcja.

Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Responsibilities:
  • Managing the executives day-to-day calendar, including making appointments and prioritizing the most sensitive matters,
  • Providing administrative assistance,
  • Organizing meetings, including scheduling, sending reminders,
  • Answering incoming phone calls in a polite and professional manner and accurately taking messages,
  • Maintaining comprehensive and accurate corporate records, documents and reports,
  • Using various software, including word processing, spreadsheets, and presentation software to prepare reports and/or special projects,
  • Coordinating travel arrangements (both domestic and international) and create trip itineraries.
Qualifications:
  • 2-3 years of administrative assistant experience,
  • High school diploma,
  • Familiarity with Microsoft Office Suite,
  • Ability to treat confidential information with appropriate discretion,
  • Strong organizational skills and ability to multitask,
  • Skilled in the use of standard office equipment (e.g., copiers, business telephone systems, projectors, fax machines),
  • Professional level verbal and written communications skills.
Offer:
  • High employment stability,
  • Possibility of personal and professional development as well as raising qualifications,
  • Necessary work tools.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Pracownik administracyjno - biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Sosnowiec

obsługa kancelarii, obsługa sekretariatów, pomoc przy pracach związanych z archiwizacją dokumentów, kserowanie dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, itp. Wymagania konieczne: Uprawnienia: komputer - obsługa

Aktywny od: wczoraj

Pracownik administracyjno-biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

ZOBACZ WIĘCEJ

warmińsko-mazurskie / Elbląg

Archiwizacja dokumentów, obsługa bazy danych, pomoc przy aktualizacji planów, procedur, map, obsłudze sekretariatu, obsłudze spotkań i realizacji bieżących zadań Departamentu. I zmiana: pon-czw (7:30-15:30), pt (7:30 - 14:30) Wymagania konieczne: Wykształcenie:...

Aktywny od: wczoraj

Pracownik administracyjno-biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Strzelce Opolskie

Zgodny z programem stażu przedłozonego przez Organizatora tj. Urząd Skarbowy w Strzelcach Opolskich u. Opolska 13 Kontakt:77 461 42 78 lub 77 461 35 69 Wymagania konieczne: Uprawnienia: obsługa komputera