Specjalista ds. Administracyjno-Finansowych

My Capital sp z o.o. sp. k. działa na rynku Trójmiejskim od 2017 roku.

Specjalista ds. Administracyjno-Finansowych
Miejsce pracy: Jankowo Gdańskie

 

Twoje zadania:
  • Wprowadzenia danych i administrowanie programem do archiwizacji umów.
  • Weryfikacja otrzymywanych dokumentów (pod względem kompletności, poprawności zawartych danych w umowach, aneksach, porozumieniach itp.);
  • Przygotowywanie, przy wsparciu działu prawnego, projektów aneksów/ porozumień do zawartych umów.
  • Przesyłanie, do wyznaczonych pracowników informacji o zawartych umowach oraz wymaganych do wykonania zadaniach np. zapisy dot. wpłaty kaucji, konieczności zawarcia polisy, ustanowienia zabezpieczeń czy gwarancji itp.
  • Przygotowanie dokumentacji rozliczeniowej inwestycji w zakresie m.in. stawek najmu, zabezpieczeń itp. (w programie excel).
  • Przygotowanie zestawień, raportów na potrzeby Zarządu.
  • Wsparcie pozostałych pracowników działu finansowego w pozyskiwaniu finansowania zewnętrznego (kredyty, leasingi, pożyczki itp.).
  • Wsparcie Zarządu w zakresie bieżących zadań administracyjnych.
Nasze oczekiwania:
  • Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki ekonomiczne, finansowe, administracyjne.
  • Minimum roczne doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej.
  • Praktycznej znajomości pakietu MS Office i urządzeń biurowych.
  • Samodzielność, zdolność podejmowania decyzji.
  • Dokładność, sumienność w zakresie wykonywanych zadań.
  • Mile widziane prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Praca w przyjaznej i miłej atmosferze
  • Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko pracy
  • Po okresie próbnym bogaty pakiet opieki medycznej

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Operations Specialist [rekrutacja prowadzona online]

Pracodawca: Cloud Best Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

If you are a person, who: Is tired of being bored and repeatability at your current work and you would like to change something; Is proactive, and is looking for interesting solutions and likes to create new things; Likes a modern working environment with a start-up culture;...

Aktywny od: wczoraj

Junior Office Manager

Pracodawca: GFT Poland Sp. z o. o.

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Do zadań osoby na stanowisku Junior Office Manager należeć będzie: Zarządzanie codzienną pracą biura Nadzór nad przyjmowaniem i realizacją zamówień Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura Dbanie o efektywne wykorzystanie powierzchni Prowadzenie raportów i...

Aktywny od: wczoraj

Assistant / Service Operations Officer in Static Data Team

Pracodawca: Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Would you like to have an opportunity to work with international professional banking clients? We are now looking for a highly motivated and professional candidates. You will have a chance to work as a Assistant/Service Operations Officer and be responsible for...