Specjalista ds. ewidencji i rozliczeń

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Specjalista ds. ewidencji i rozliczeń
Miejsce pracy: Warszawa
Numer: StPr/21/00057
OBOWIĄZKI:
1) pomoc w nadzorze nad prawidłowym obiegiem dokumentów związanych z realizacją przedmiotu umowy2) wsparcie w rozliczaniu realizacji przedmiotu umowy3) składowanie dokumentów związanych z realizacją przedmiotu umowy4) edycja dokumentacji (w szczególności: scalenie, formatowanie i redakcja dokumentów wymagających opracowania w ramach umowy) przygotowanie finalnych wersji dokumentów opracowywanych przez wiele osób5) obsługa Elektronicznego repozytorium dokumentów projektowych (ustanowienie i utrzymywanie zasad składowania, nazewnictwa, wprowadzanie, aktualizacje, wersjonowanie, kasowanie, archiwizowanie, etc.)6) utrzymywanie i rozpowszechnianie szablonów/wzorców dokumentów projektowych.7) wsparcie w zakresie integracji/scalania dokumentów opracowywanych przez wiele zespołów zadaniowych8) wsparcie w zakresie uzyskania podpisów w przypadku dokumentów wymagających podpisania przez kilka osób9) pomoc dla zespołów zadaniowych w przygotowaniu finalnych wersji dokumentów10) wsparcie w zakresie bieżącego prowadzenia/obsługi rejestru spraw (w tym problemów) projektowych11) rejestracja, składowanie i dystrybucja korespondencji/ informacji12) zapewnienie właściwej wymiany informacji/obiegu dokumentów projektowych13) wsparcie logistyczne, w zakresie organizacji spotkań, spraw bieżących
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Sekretarka (wymagany staż - lata: 5)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: informatyla / telekomunikacja
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Certyfikat - PRINCE 2


Wymagania inne:

Wymagania: wykształcenie wyższe, praktyczna znajomość oprogramowania MS Office, w szczególności Word, Outlook, Excel, PowerPoint, Access; znajomość Sparx Enterprise Architect oraz zasad modelowania w notacji UML, w stopniu umożliwiającym generowanie raportów/ dokumentacji; Znajomość MS Project i MS Visio w zakresie pozwalającym na tworzenie dokumentacji projektowej, umiejętność obsługi MS SharePoint, w szczególności umiejętność konfigurowania i administrowania wielodostępnymi repozytoriami dokumentów, umiejętność obsługi MS Teams w stopniu pozwalającym m.in. na organizowanie i prowadzenie spotkań, obsługiwanie obiegu dokumentów, obsługiwanie kalendarza projektowego; dobra znajomość metodyk zarządzania projektami potwierdzona posiadaniem certyfikatu PRINCE2 i/lub PMI PMBOK, Skrupulatność, sumienność, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole oraz utrzymywania wysokich standardów komunikacji; umiejętność i możliwość pracy zdalnej; znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym.5 lat doświadczenia w tworzeniu i bieżącym administrowaniu biurem zarządzania projektami (tzw. PMO) oraz posiadanie min. 5-letniego doświadczenia obejmującego przedstawione powyżej zagadnienia, polegającego na uczestnictwie w realizacji projektów informatycznych na rzecz klientów z sektora administracji publicznej.Obowiązki:1) pomoc w nadzorze nad prawidłowym obiegiem dokumentów związanych z realizacją przedmiotu umowy2) wsparcie w rozliczaniu realizacji przedmiotu umowy3) składowanie dokumentów związanych z realizacją przedmiotu umowy4) edycja dokumentacji (w szczególności: scalenie, formatowanie i redakcja dokumentów wymagających opracowania w ramach umowy) przygotowanie finalnych wersji dokumentów opracowywanych przez wiele osób5) obsługa Elektronicznego repozytorium dokumentów projektowych (ustanowienie i utrzymywanie zasad składowania, nazewnictwa, wprowadzanie, aktualizacje, wersjonowanie, kasowanie, archiwizowanie, etc.)6) utrzymywanie i rozpowszechnianie szablonów/wzorców dokumentów projektowych.7) wsparcie w zakresie integracji/scalania dokumentów opracowywanych przez wiele zespołów zadaniowych8) wsparcie w zakresie uzyskania podpisów w przypadku dokumentów wymagających podpisania przez kilka osób9) pomoc dla zespołów zadaniowych w przygotowaniu finalnych wersji dokumentów10) wsparcie w zakresie bieżącego prowadzenia/obsługi rejestru spraw (w tym problemów) projektowych11) rejestracja, składowanie i dystrybucja korespondencji/ informacji12) zapewnienie właściwej wymiany informacji/obiegu dokumentów projektowych13) wsparcie logistyczne, w zakresie organizacji spotkań, spraw bieżących

Miejsce pracy:

Warszawa


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 1 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Pracownik administracyjno - biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Sosnowiec

obsługa kancelarii, obsługa sekretariatów, pomoc przy pracach związanych z archiwizacją dokumentów, kserowanie dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, itp. Wymagania konieczne: Uprawnienia: komputer - obsługa

Aktywny od: wczoraj

Pracownik administracyjno-biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

ZOBACZ WIĘCEJ

warmińsko-mazurskie / Elbląg

Archiwizacja dokumentów, obsługa bazy danych, pomoc przy aktualizacji planów, procedur, map, obsłudze sekretariatu, obsłudze spotkań i realizacji bieżących zadań Departamentu. I zmiana: pon-czw (7:30-15:30), pt (7:30 - 14:30) Wymagania konieczne: Wykształcenie:...

Aktywny od: wczoraj

Pracownik administracyjno-biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Strzelce Opolskie

Zgodny z programem stażu przedłozonego przez Organizatora tj. Urząd Skarbowy w Strzelcach Opolskich u. Opolska 13 Kontakt:77 461 42 78 lub 77 461 35 69 Wymagania konieczne: Uprawnienia: obsługa komputera