Pracownik kancelaryjny

Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Pracownik kancelaryjny
Miejsce pracy: Będzin
Numer: StPr/21/0006
OBOWIĄZKI:
Szkolenie BHP, ppoż. i stanowiskowe; zapoznanie sie z Regulaminem Organizacyjnym i Regulaminem Pracy oraz Ustawąomocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, o Ochronie Danych Osobowych i KPA; obsługa komputera i urządzeń biurowych; wykonywanie czynności administracyjno-biurowych w zakresie usług i instrumentów rynku pracy; współpraca z pracodawcami telefoniczna, e-mailowa i osobista; współpraca z komórkami merytorycznymi PUP.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak


Wymagania inne:

Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe; obsługa komputera powyżej 4 godzin

Miejsce pracy:

Będzin


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 440 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Asystent / Asystentka Dyrektora HR

Pracodawca: Kronospan

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Strzelce Opolskie

OPIS STANOWISKA: Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez codzienną weryfikację korespondencji przychodzącej; Tłumaczenie korespondencji i dokumentacji; Przygotowanie dokumentacji na spotkania; Realizacja zadań...

Aktywny od: wczoraj

Sekretarka

Pracodawca: GruntBudowa

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków, Skawina

Zadania zawodowe Organizowanie pracy sekretariatu. Organizowanie przepływu informacji i dokumentów pomiędzy przełożonym i komórkami przedsiębiorstwa. Przyjmowanie interesantów i udzielanie im informacji oraz prowadzenie rozmów telefonicznych – przekierowywanie do...

Aktywny od: wczoraj

Asystent/ka administracji – bezpłatne praktyki

Pracodawca: Trenkwalder

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

porządkowanie, skanowanie i archiwizacja dokumentacji kadrowej w elektronicznym repozytorium zgodnie z obowiązującymi standardami, weryfikacja i wprowadzanie danych do systemu kadrowego, uzupełnianie dokumentacji kadrowej. proaktywne podejście do wykonywanych zadań,...