Kierownik biura

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Kierownik biura
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/21/0031
OBOWIĄZKI:
Wymagania co do kompetencji miękkich: dokładność, odpowiedzialność, skrupulatność, dyspozycyjność, umiejętności analityczne i numeryczne; obsługakomputera.Zakres obowiązków: - nadzorowanie prac administracyjno-biurowych, - planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura, - organizacja/planowanie spotkań, - sporządzanie raportów, - organizacja podróży służbowych, - prowadzenie korespondencji, kontakt z klientami/kontrahentami, - współpraca z księgowością
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Język: ukraiński, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: dyspozycyjność, dokładność, sumiennosc, punktualność
Uprawnienia: dobrej organizacji pracy,wysoka klutura osobista, oraz zaangażowanie w pracę,solidnośći uczciwośc w wykonywaniu powirzonych obowiązków , umiejętność samodzielnej pracy oraz wgrupie
Uprawnienia: odporność na stres
Uprawnienia: umiejętność planowania


Wymagania inne:

umiejętność pracy pod presją czasu; zdolności interpersonalneMinimum 2-miesięczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;Znajomość języka ukraińskiego na poziomie dobrym

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Asystent / Asystentka Dyrektora HR

Pracodawca: Kronospan

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Strzelce Opolskie

OPIS STANOWISKA: Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez codzienną weryfikację korespondencji przychodzącej; Tłumaczenie korespondencji i dokumentacji; Przygotowanie dokumentacji na spotkania; Realizacja zadań...

Aktywny od: wczoraj

Sekretarka

Pracodawca: GruntBudowa

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków, Skawina

Zadania zawodowe Organizowanie pracy sekretariatu. Organizowanie przepływu informacji i dokumentów pomiędzy przełożonym i komórkami przedsiębiorstwa. Przyjmowanie interesantów i udzielanie im informacji oraz prowadzenie rozmów telefonicznych – przekierowywanie do...

Aktywny od: wczoraj

Asystent/ka administracji – bezpłatne praktyki

Pracodawca: Trenkwalder

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

porządkowanie, skanowanie i archiwizacja dokumentacji kadrowej w elektronicznym repozytorium zgodnie z obowiązującymi standardami, weryfikacja i wprowadzanie danych do systemu kadrowego, uzupełnianie dokumentacji kadrowej. proaktywne podejście do wykonywanych zadań,...