Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Kościelniki Dolne
Numer: StPr/21/0003
OBOWIĄZKI:

Obsługa biura: przyjmowanie i rozdział korespondencji. Sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji: zapytanie ofertowe, zamówienia, korespondencja z kontrahentami, sporządzanie kart ewidencyjnych pracowników: listy obecności, lista godzin pracy pracowników. Sporządzanie zestawień, sprawozdań, tabel w programie EXCEL: kalkulacje, wyceny projektów, zestawień stanów i obrotów magazynowych, analizy sprzedaży, zestawienia cenników, ewidencja zużycia paliwa. Obsługa interesantów.

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, brak

Miejsce pracy:

Kościelniki Dolne


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

od 2 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2021-01-25

Asystentka / Asystent ds. Marketingu Handlowego

Pracodawca: KSM VISION Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Wsparcie administracyjne i operacyjne bieżącej pracy działu handlowego. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Bieżące wsparcie działań handlowych (realizowanie jasno sprecyzowanych celów, cold calling, budowanie bazy i generowanie Leadów) Wsparcie działań z zakresu marketingu i...

Aktywny od: dzisiaj

Konsultant ds. Spedycji

Pracodawca: BBA Transport System Sp. z o.o. Sp.k.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zespół ten będzie pracował w oparciu o: Moje ponad 13 letnie doświadczenie w branży TSL – będziemy „działać szeroko”, od ROAD, poprzez AIR, SEA oraz RAIL. Ponad 22 letnie doświadczenie BBA Transport System jako operatora logistycznego – doświadczenie...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Dyrektora HR

Pracodawca: Kronospan

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Strzelce Opolskie

OPIS STANOWISKA: Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez codzienną weryfikację korespondencji przychodzącej; Tłumaczenie korespondencji i dokumentacji; Przygotowanie dokumentacji na spotkania; Realizacja zadań...