Office Manager

eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line.

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Office Manager
Miejsce pracy: Wrocław
Czym będziesz się zajmował?
  • Koordynacją wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji we wrocławskim oddziale naszej firmy,
  • Dbaniem o sprawne funkcjonowanie biura,
  • Dbaniem o prawidłowy przepływ korespondencji i obieg dokumentów,
  • Obsługą gości, dbałością o przygotowanie sal konferencyjnych na spotkania, prowadzeniem kalendarza spotkań,
  • Obsługą wyjazdów pracowników (hotele, loty, konferencje, targi, itp.),
  • Kontrolą i nadzorem nad zaopatrzeniem biura oraz działaniem urządzeń biurowych,
  • Wsparciem organizacyjnym i administracyjnym Pracowników firmy (m.in. przygotowywanie stanowisk pracy dla nowych osób czy dbałość o przestrzeganie standardów BHP).
Czego oczekujemy od Ciebie?
  • Doświadczenia w pracy związanej z administracją biurową,
  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
  • Dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel),
  • Doskonałej organizacji pracy własnej,
  • Samodzielności, zaangażowania, dokładności,
  • Wysokiej kultury osobistej.
Oferujemy:
  • karta Multisport
  • prywatna opieka medyczna
  • zniżki pracownicze
  • korzystne warunki zatrudnienia
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • zajęcia z języka angielskiego
  • przyjazna atmosfera
  • praca pełna wyzwań
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Kierownika Kontraktu

Pracodawca: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Lublin

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspieranie działań kierownika kontraktu w trakcie realizacji kontraktu w ramach projektu inwestycyjnego: Prace nad budową łącznicy LK7/LK68. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współudział w opracowaniu...

Aktywny od: dzisiaj

Archiwista zakładowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Jaworzno

wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: archiwista

Aktywny od: dzisiaj

Archiwista zakładowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Sącz

Praca w archiwum zakładowym w Sądzie Rejonowym w tym ciężka praca fizyczna przy przenoszeniu dokumentacji archiwalnej. Staż w godz. 7.30-15.30 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, brak Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak