Sekretarka ds. obsługi sekretariatu, rady nadzorczej i zarządu

Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie
Sekretarka ds. obsługi sekretariatu, rady nadzorczej i zarządu
Miejsce pracy: Gryfino
Numer: StPr/20/0637
OBOWIĄZKI:

Obsługa centrali telefonicznej, fax-u, ksero i niesczarki. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przekazywanie korespondencji pracownikom Spółki. Przygotowywanie pism na potrzeby kierownictwa. Obsługa firmowej poczty elektronicznej. Prowadzenie rejestru Uchwał i Zarządzeń Zarządu. Obsługa Zarządu, Rady Nadzorczej i Zgromadzenia Wspólników. Drukowanie, kopiowanie i kompletowanie dokumentów. Serwowanie poczęstunku dla Zarządu, gości oraz Rady Nadzorczej. Monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie artykułów spożywczych oraz biurowych. Obsługa petentów.

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: obsługa komputera- program MS Office (Word, Excel)
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych


Wymagania inne:

umiejętność pracy w zespole, umiejętność planowania i realizowania zadań, wysoka kultura osobista, komunikatywność, uprzejmość, odpowiedzialność, zdolność organizacji czasu i przestrzeni, sumienność, zaangażowanie

Miejsce pracy:

Gryfino


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 080 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Asystent / Asystentka Biura

Pracodawca: Horyzont Doradztwo Personalne

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bytom

Główne zadania: utrzymywanie porządku w dokumentach firmy, odbieranie telefonów, rezerwacje lotów, hoteli, pociągów dla pracowników, prowadzenie podstawowych spraw kadrowych (akta osobowe, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy, urlopy, pilnowanie terminów badań...

Aktywny od: wczoraj

People Services Senior Specialist [rekrutacja online]

Pracodawca: ING Tech Poland

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Katowice

umowa o pracę taki rodzaj umowy oferujemy 8-16 w tych godzinach pracujemy ul. Konduktorska 35, Katowice tutaj mieści się nasze biuro Zakres obowiązków 60% - Obsługa zapytań od pracowników i managerów 10% - Aktualizacja dostępnych baz wiedzy 10% - Zarządzanie i...

Aktywny od: wczoraj

Referent ds. administracji

Pracodawca: SuperDrob S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Karczew

Obowiązki: wystawianie faktur zgodnie z obowiązującymi przepisami; wystawianie zamówień w obowiązującym programie; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów według określonego w Spółce schematu; nadzór nad terminowym przepływem informacji i obowiązującą...