Sekretarka ds obsługi sekretariatu, radu nadzorczej i zarządu

Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie
Sekretarka ds obsługi sekretariatu, radu nadzorczej i zarządu
Miejsce pracy: Gryfino
Numer: StPr/20/0636
OBOWIĄZKI:

Obsługa centrali telefonicznej, fax-u, ksero i niesczarki. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przekazywanie korespondencji pracownikom Spółki. Przygotowywanie pism na potrzeby kierownictwa. Obsługa firmowej poczty elektronicznej. Prowadzenie rejestru Uchwał i Zarządzeń Zarządu. Obsługa Zarządu, Rady Nadzorczej i Zgromadzenia Wspólników. Drukowanie, kopiowanie i kompletowanie dokumentów. Serwowanie poczęstunku dla Zarządu, gości oraz Rady Nadzorczej. Monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie artykułów spożywczych oraz biurowych. Obsługa petentów.

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych
Uprawnienia: obsługa komputera- program MS Office (Word, Excel)


Wymagania inne:

umiejętność pracy w zespole, umiejętność planowania i realizowania zadań, wysoka kultura osobista, komunikatywność, uprzejmość, odpowiedzialność, zdolność organizacji czasu i przestrzeni, sumienność, zaangażowanie

Miejsce pracy:

Gryfino


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 080 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Operations Specialist [rekrutacja prowadzona online]

Pracodawca: Cloud Best Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

If you are a person, who: Is tired of being bored and repeatability at your current work and you would like to change something; Is proactive, and is looking for interesting solutions and likes to create new things; Likes a modern working environment with a start-up culture;...

Aktywny od: wczoraj

Junior Office Manager

Pracodawca: GFT Poland Sp. z o. o.

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Do zadań osoby na stanowisku Junior Office Manager należeć będzie: Zarządzanie codzienną pracą biura Nadzór nad przyjmowaniem i realizacją zamówień Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura Dbanie o efektywne wykorzystanie powierzchni Prowadzenie raportów i...

Aktywny od: wczoraj

Assistant / Service Operations Officer in Static Data Team

Pracodawca: Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Would you like to have an opportunity to work with international professional banking clients? We are now looking for a highly motivated and professional candidates. You will have a chance to work as a Assistant/Service Operations Officer and be responsible for...