Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Mikołów
Numer: StPr/20/0631
OBOWIĄZKI:
zapoznanie się z techniką pracy biurowej i jej organizacją w sekretariacie wydziału, biurze podawczym; protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach; przyjmowanie i wysyłanie korespondencji; wykonywanie czynności kancelaryjnych w sekretariacie
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

wykształcenie min. średnie, obsługa komputera w st. bardzo dobrym, bardzo dobra umiejętność pisania pod dyktando, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole

Miejsce pracy:

Mikołów


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 440 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura

Pracodawca: Horyzont Doradztwo Personalne

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bytom

Główne zadania: utrzymywanie porządku w dokumentach firmy, odbieranie telefonów, rezerwacje lotów, hoteli, pociągów dla pracowników, prowadzenie podstawowych spraw kadrowych (akta osobowe, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy, urlopy, pilnowanie terminów badań...

Aktywny od: dzisiaj

People Services Senior Specialist [rekrutacja online]

Pracodawca: ING Tech Poland

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Katowice

umowa o pracę taki rodzaj umowy oferujemy 8-16 w tych godzinach pracujemy ul. Konduktorska 35, Katowice tutaj mieści się nasze biuro Zakres obowiązków 60% - Obsługa zapytań od pracowników i managerów 10% - Aktualizacja dostępnych baz wiedzy 10% - Zarządzanie i...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent/ka Biura

Pracodawca: Staff Partners

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

prowadzenie spraw biurowo-administracyjnych posprzedażowa obsługa klienta sporządzanie raportów i analiz pomoc w przygotowaniu ofert handlowych obsługa korespondencji dobra organizacja pracy i zdolności interpersonalne znajomość języka angielskiego mile widziana...