Technik prac biurowych, zakładanie i prowadzenie akt osobowych, przyjmowanie podań CV, sporządzanie i składanie ofert pracy, zakładanie i prowadzenie kart urlopowych, sporządzanie i wysyłanie korespodencji, prowadzenie kartotek ewidencyjnych osób niepełnosprawnych, terminarzy orzeczeń, obiczanie wymiaru urlopu, sporządzanie wniosków o refundacje, wydawanie zaświadczeń o dochodach, obsługa urządzeń biurowych w tym fax, skaner, drukarka, kserokopiarka.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Wymagania inne:
wykształcenie minimum średnie, znajomość obsługi komputera i sprzętu biurowego, orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Miejsce pracy:
Mielec
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 440 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Aktywny od: 2021-01-25
mazowieckie / Warszawa
Wsparcie administracyjne i operacyjne bieżącej pracy działu handlowego. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Bieżące wsparcie działań handlowych (realizowanie jasno sprecyzowanych celów, cold calling, budowanie bazy i generowanie Leadów) Wsparcie działań z zakresu marketingu i...
Aktywny od: dzisiaj
mazowieckie / Warszawa
Będziesz odpowiedzialny za: Administracyjną obsługę systemu programu lojalnościowego i systemów wspierających; Monitorowanie zgłoszeń związanych z nieprawidłowym działaniem, współpracę z działem IT oraz dostawcą narzędzi; Obsługę zgłoszeń dotyczących...
Aktywny od: dzisiaj
mazowieckie / Warszawa
Będziesz odpowiadać za : sporządzenie planów gospodarczych rocznych, wieloletnich oraz prognoz realizacji planów Zakładu, sporządzanie sprawozdań rachunkowych i innych raportów rzeczowo-finansowych z realizacji zadań Zakładu, rozliczanie kosztów w podziale na...