Specjalista ds. ewidencji i rozliczeń

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Specjalista ds. ewidencji i rozliczeń
Miejsce pracy: Warszawa
Numer: StPr/20/12797
OBOWIĄZKI:

1) pomoc w nadzorze nad prawidłowym obiegiem dokumentów związanych z realizacją przedmiotu umowy 2) wsparcie w rozliczaniu realizacji przedmiotu umowy 3) składowanie dokumentów związanych z realizacją przedmiotu umowy 4) edycja dokumentacji (w szczególności: scalenie, formatowanie i redakcja dokumentów wymagających opracowania w ramach umowy) przygotowanie finalnych wersji dokumentów opracowywanych przez wiele osób 5) obsługa Elektronicznego repozytorium dokumentów projektowych (ustanowienie i utrzymywanie zasad składowania, nazewnictwa, wprowadzanie, aktualizacje, wersjonowanie, kasowanie, archiwizowanie, etc.) 6) utrzymywanie i rozpowszechnianie szablonów/wzorców dokumentów projektowych. 7) wsparcie w zakresie integracji/scalania dokumentów opracowywanych przez wiele zespołów zadaniowych 8) wsparcie w zakresie uzyskania podpisów w przypadku dokumentów wymagających podpisania przez kilka osób 9) pomoc dla zespołów zadaniowych w przygotowaniu finalnych wersji dokumentów 10) wsparcie w zakresie bieżącego prowadzenia/obsługi rejestru spraw (w tym problemów) projektowych 11) rejestracja, składowanie i dystrybucja korespondencji/ informacji 12) zapewnienie właściwej wymiany informacji/obiegu dokumentów projektowych 13) wsparcie logistyczne, w zakresie organizacji spotkań, spraw bieżących

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Zawód: Sekretarka (wymagany staż - lata: 5)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: informatyla / telekomunikacja
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Certyfikat - PRINCE 2


Wymagania inne:

Wymagania: wykształcenie wyższe, praktyczna znajomość oprogramowania MS Office, w szczególności Word, Outlook, Excel, PowerPoint, Access; znajomość Sparx Enterprise Architect oraz zasad modelowania w notacji UML, w stopniu umożliwiającym generowanie raportów/ dokumentacji; Znajomość MS Project i MS Visio w zakresie pozwalającym na tworzenie dokumentacji projektowej, umiejętność obsługi MS SharePoint, w szczególności umiejętność konfigurowania i administrowania wielodostępnymi repozytoriami dokumentów, umiejętność obsługi MS Teams w stopniu pozwalającym m.in. na organizowanie i prowadzenie spotkań, obsługiwanie obiegu dokumentów, obsługiwanie kalendarza projektowego; dobra znajomość metodyk zarządzania projektami potwierdzona posiadaniem certyfikatu PRINCE2 i/lub PMI PMBOK, Skrupulatność, sumienność, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole oraz utrzymywania wysokich standardów komunikacji; umiejętność i możliwość pracy zdalnej; znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym. 5 lat doświadczenia w tworzeniu i bieżącym administrowaniu biurem zarządzania projektami (tzw. PMO) oraz posiadanie min. 5-letniego doświadczenia obejmującego przedstawione powyżej zagadnienia, polegającego na uczestnictwie w realizacji projektów informatycznych na rzecz klientów z sektora administracji publicznej. Obowiązki: 1) pomoc w nadzorze nad prawidłowym obiegiem dokumentów związanych z realizacją przedmiotu umowy 2) wsparcie w rozliczaniu realizacji przedmiotu umowy 3) składowanie dokumentów związanych z realizacją przedmiotu umowy 4) edycja dokumentacji (w szczególności: scalenie, formatowanie i redakcja dokumentów wymagających opracowania w ramach umowy) przygotowanie finalnych wersji dokumentów opracowywanych przez wiele osób 5) obsługa Elektronicznego repozytorium dokumentów projektowych (ustanowienie i utrzymywanie zasad składowania, nazewnictwa, wprowadzanie, aktualizacje, wersjonowanie, kasowanie, archiwizowanie, etc.) 6) utrzymywanie i rozpowszechnianie szablonów/wzorców dokumentów projektowych. 7) wsparcie w zakresie integracji/scalania dokumentów opracowywanych przez wiele zespołów zadaniowych 8) wsparcie w zakresie uzyskania podpisów w przypadku dokumentów wymagających podpisania przez kilka osób 9) pomoc dla zespołów zadaniowych w przygotowaniu finalnych wersji dokumentów 10) wsparcie w zakresie bieżącego prowadzenia/obsługi rejestru spraw (w tym problemów) projektowych 11) rejestracja, składowanie i dystrybucja korespondencji/ informacji 12) zapewnienie właściwej wymiany informacji/obiegu dokumentów projektowych 13) wsparcie logistyczne, w zakresie organizacji spotkań, spraw bieżących

Miejsce pracy:

Warszawa


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 1 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Asystent / Asystentka Dyrektora HR

Pracodawca: Kronospan

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Strzelce Opolskie

OPIS STANOWISKA: Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez codzienną weryfikację korespondencji przychodzącej; Tłumaczenie korespondencji i dokumentacji; Przygotowanie dokumentacji na spotkania; Realizacja zadań...

Aktywny od: wczoraj

Sekretarka

Pracodawca: GruntBudowa

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków, Skawina

Zadania zawodowe Organizowanie pracy sekretariatu. Organizowanie przepływu informacji i dokumentów pomiędzy przełożonym i komórkami przedsiębiorstwa. Przyjmowanie interesantów i udzielanie im informacji oraz prowadzenie rozmów telefonicznych – przekierowywanie do...

Aktywny od: wczoraj

Asystent/ka administracji – bezpłatne praktyki

Pracodawca: Trenkwalder

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

porządkowanie, skanowanie i archiwizacja dokumentacji kadrowej w elektronicznym repozytorium zgodnie z obowiązującymi standardami, weryfikacja i wprowadzanie danych do systemu kadrowego, uzupełnianie dokumentacji kadrowej. proaktywne podejście do wykonywanych zadań,...