Starszy Inspektor / Specjalista w Wydziale Realizacji Zamówień Specjalistycznych

Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?

Jesteśmy firmą z ponad 130 letnią tradycją!

Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!

Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!

 

Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:

Starszy Inspektor / Specjalista w Wydziale Realizacji Zamówień Specjalistycznych

(Pion Zamówień Publicznych – Dział Realizacji Zamówień - Wydział Realizacji Zamówień Specjalistycznych)

Miejsce pracy: Warszawa Plac Starynkiewicza 5
Nr ref.: 337/19


Naszym Pracownikom oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • pracę w oparciu o wartości wynikające z ponad 130-letniej tradycji
  • atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
  • kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
  • dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
  • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
  • bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
  • uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)

Główny zakres obowiązków:

  • sporządzanie - zgodnie z obowiązującymi regulacjami - dokumentacji oraz prowadzenie całokształtu spraw mających na celu wyłonienie wykonawcy zewnętrznego dla specjalistycznych kategorii zakupowych na dostawy: m.in. materiałów technologicznych do produkcji wody i oczyszczania ścieków, urządzeń technologicznych, materiałów technicznych i elektrotechnicznych, a także na uslugi m.in. serwisowanie i remonty pomp i urządzeń technologicznych, zagospodarowanie odpadów, w tym również realizacja pilnych zakupów awaryjnych w ramach specjalistycznych kategorii zakupowych;
  • sporządzanie szacunkowych kalkulacji wartości przedmiotu zamówienia, w oparciu o niezbędne informacje uzyskane od jednostek i komórek organizacyjnych, składających zapotrzebowanie oraz przeprowadzone rozeznanie rynku;
  • przygotowanie i prowadzenie postępowań w sprawach o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej Progu 2, wynikającego z regulaminu udzielania zamówień, dla specjalistycznych kategorii zakupowych;
  • udział w procesach zakupowych, w zakresie wynikającym z obowiązujących w Spółce regulacji, dotyczących polityki zakupowej i innych przepisów wewnętrznych Spółki;
  • udział w komisjach przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego.

Od Kandydatów oczekujemy:

  • minimum rocznego doświadczenia zawodowego przy kompleksowej obsłudze procesu zamówień publicznych (mile widziane doświadczenie po stronie Zamawiającego)
  • wykształcenia wyższego - preferowane: prawo/administracja, kierunki techniczne
  • znajomości ustawy Prawo zamówień publicznych i powiązanych aktów prawnych
  • praktycznej znajomości systemów/programów informatycznych: MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint, MS Windows XP/10 (mile widziana znajomość: IFS, platformy zakupowej eB2B)
  • komunikatywności, samodzielności, skrupulatności

Uprzejmie prosimy o składanie aplikacji do dnia 15.01.2021

 

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.


INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

1. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie, przy pl. Starynkiewicza 5.

2. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A.: iodo@mpwik.com.pl

3. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji.

4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody na przetwarzanie jedynie na potrzeby obecnej rekrutacji - przez okres jej trwania,
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody dla obecnej i przyszłych rekrutacji - przez okres 12 miesięcy,
  • dla celów archiwalnych: na potrzebę ochrony przed roszczeniami - przez okres  przedawnienia Pani/Pana roszczeń związanych z przebiegiem procesu rekrutacyjnego.
5. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane przez dostawców systemów IT, z którymi współpracuje Administrator w zakresie pozyskiwania kandydatów do pracy.

6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy  o ochronie danych osobowych, w tym przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Konsultant Analityczny

Pracodawca: AGROLAB Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Dęblin, Końskowola

Do zakresu obowiązków należeć będzie: sporządzanie raportów analitycznych z wykonanych badań laboratoryjnych próbek żywności oraz pasz sprawdzanie i analizowanie wyników z badań laboratoryjnych pod kątem wymagań prawnych współpraca z klientem, doradztwo i...

Aktywny od: dzisiaj

Accountant Assistant

Pracodawca: Coloplast Business Centre Sp z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Szczecin

Currently, we are looking for detailed orientated and energetic people to join our Accounting Department in Coloplast Business Centre, Szczecin. The main scope of the role is to assist our Accountants in their daily tasks and responsibilities. About the department The...

Aktywny od: dzisiaj

Koordynatorka Biura

Pracodawca: Ricco Polska Sport Sp.zo.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Otrębusy

Efektywne zarządzanie biurem Koordynacja realizacji prac w ramach powierzonych zadań Monitorowanie wyników oraz wsparcie pracowników w realizacji zadań Organizacja i kontrola działań handlowych Współpraca w zakresie przekazywania dokumentów do księgowości Nadzór...