Główny Specjalista do spraw: monitorowania jakości paliw Departament Inspekcji Handlowej

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Ogłoszenie nr 72678 / 29.12.2020

Główny Specjalista

Do spraw: monitorowania jakości paliw Departament Inspekcji Handlowej

 WYMIAR ETATU: 1; STANOWISKA: 1;

Umowa o pracę na czas zastępstwa
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: WARSZAWA

ADRES URZĘDU:

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów 

pl. Powstańców Warszawy 1 

00-950 Warszawa

 

Czym będziesz się zajmować


Osoba na tym stanowisku:

  • Prowadzi postępowania administracyjne oraz przygotowuje projekty decyzji Prezesa UOKiK w celu zobowiązania kontrolowanego do uiszczania kwoty stanowiącej równowartość kosztów przeprowadzonych badań.
  • Przygotowuje projekty decyzji w sprawach dotyczących monitorowania i kontrolowania jakości paliw, w tym również paliw stałych, na które wpłynęły środki zaskarżenia na akty administracyjne wydane przez wojewódzkich inspektorów Inspekcji
  • Handlowej. Przygotowuje listy skontrolowanych podmiotów w celu umieszczenia ich na stronie internetowej Urzędu i poinformowania opinii publicznej o wynikach kontroli jakości paliw i paliw stałych.
  • Udziela odpowiedzi na zapytania innych organów, przedsiębiorców i konsumentów w celu podnoszenia świadomości oraz wiedzy na temat praw i obowiązków, a także na temat funkcjonowania systemu monitorowania i kontrolowania jakości paliw, w tym również paliw stałych.
  • Analizuje dane dotyczące wyników kontroli, przekroczeń badanych parametrów jakości paliw stałych uzyskane z wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej w celu sporządzenia informacji o wynikach kontroli.
  • Wprowadza do sytemu eInspektor karty kontroli skontrolowanych podmiotów w celu zamieszczenia w systemie danych o wynikach przeprowadzonych kontroli.
Kogo poszukujemy


Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w pracy w administracji
  • Znajomość przepisów z zakresu prowadzenia postępowań administracyjnych, znajomość procedury odwoławczej w administracji.
  • Posiadanie kompetencji: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, współpraca, analityczne myślenie, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • Znajomość przepisów z zakresu organizacji systemu monitorowania i kontrolowania jakości paliw i paliw stałych.
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • „trzynaste” wynagrodzenie,
  • możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami,
  • bogaty pakiet szkoleń, możliwość studiów oraz studiów podyplomowych, platforma do nauki języka angielskiego oraz niemieckiego,
  • bogaty i różnorodny pakiet socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego/jej dzieci, niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, dopłatę do żłobka/przedszkola/klubiku dziecięcego, dofinansowanie do kosztów udziału w imprezach sportowo-kulturalnych),
  • możliwość zakupu karty sportowej Multisport, stojaki rowerowe przed budynkiem,
  • możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego w ramach pakietu grupowego ubezpieczenia pracownika,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • dobrą lokalizację – centrum Warszawy, miłą atmosferę pracy.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
  • Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
  • Praca w programie Skype dla firm (praca w słuchawkach).
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Planujemy następujące metody/techniki naboru: sprawdzian wiedzy rozmowa kwalifikacyjna

Pracę możesz rozpocząć od: 2021-02-01


Najnowsze oferty

Aktywny od: 2021-01-25

Asystentka / Asystent ds. Marketingu Handlowego

Pracodawca: KSM VISION Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Wsparcie administracyjne i operacyjne bieżącej pracy działu handlowego. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Bieżące wsparcie działań handlowych (realizowanie jasno sprecyzowanych celów, cold calling, budowanie bazy i generowanie Leadów) Wsparcie działań z zakresu marketingu i...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka ds. Programu Lojalnościowego

Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Będziesz odpowiedzialny za: Administracyjną obsługę systemu programu lojalnościowego i systemów wspierających; Monitorowanie zgłoszeń związanych z nieprawidłowym działaniem, współpracę z działem IT oraz dostawcą narzędzi; Obsługę zgłoszeń dotyczących...

Aktywny od: dzisiaj

Inspektor w Dziale Planowania i Koordynacji

Pracodawca: Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Będziesz odpowiadać za : sporządzenie planów gospodarczych rocznych, wieloletnich oraz prognoz realizacji planów Zakładu, sporządzanie sprawozdań rachunkowych i innych raportów rzeczowo-finansowych z realizacji zadań Zakładu, rozliczanie kosztów w podziale na...