Recepcjonista

Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Recepcjonista
Miejsce pracy: Żukowo
Numer: StPr/20/1427
OBOWIĄZKI:

bieżąca obsługa recepcyjna klientów ,obsługa telefonu (udzielanie podstawowych informacji także w języku ukraińskim), administrowanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, dbanie o wygląd strefy recepcyjnej

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: podstawowe, brak
Język: ukraiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność
Uprawnienia: dokładność, odpowiedzialność
Uprawnienia: wielozadaniowość
Uprawnienia: biegła obsluga komputera w tym pakietu MS Office
Uprawnienia: skrupulatność


Wymagania inne:

[Inne] : w hostelu zamieszkują przede wszystkim pracownicy z Ukrainy - znajomość języka ukraińskiego obligatoryjna

Miejsce pracy:

Żukowo


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 18,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2021-01-25

Asystentka / Asystent ds. Marketingu Handlowego

Pracodawca: KSM VISION Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Wsparcie administracyjne i operacyjne bieżącej pracy działu handlowego. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Bieżące wsparcie działań handlowych (realizowanie jasno sprecyzowanych celów, cold calling, budowanie bazy i generowanie Leadów) Wsparcie działań z zakresu marketingu i...

Aktywny od: dzisiaj

Inspektor w Dziale Planowania i Koordynacji

Pracodawca: Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Będziesz odpowiadać za : sporządzenie planów gospodarczych rocznych, wieloletnich oraz prognoz realizacji planów Zakładu, sporządzanie sprawozdań rachunkowych i innych raportów rzeczowo-finansowych z realizacji zadań Zakładu, rozliczanie kosztów w podziale na...

mazowieckie / Warszawa

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie realizacja czynności administracyjno–biurowych wspomagających pracę w Referacie Oskarżycieli Publicznych, w tym: wprowadzanie i uzupełnianie danych w systemie informatycznym, rejestrowanie spraw o...