Specjalista ds. administracyjnych

Dział Ochrony Mienia i Korespondencji Politechniki Wrocławskiej poszukuje osób na stanowisko:

Specjalista ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: SA/DOMiK/12/2020
Zakres obowiązków:
  • osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw administracyjnych z zakresu finansowo-kadrowego Działu Ochrony Mienia i Korespondencji PWr, głównie związanych z planowaniem i rozliczaniem równoważnego czasu pracy,
  • dodatkowo, osoba zatrudniona będzie uczestniczyła w projektach realizowanych przez Dział Ochrony Mienia i Korespondencji.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki: ekonomia, prawo, administracja),
  • min. 3 - letnie doświadczenie w pracy o charakterze administracyjnym, w tym min. 1 rok doświadczenia w planowaniu (sporządzanie harmonogramów pracy) i rozliczaniu równoważnego czasu pracy,
  • znajomość podstawowych przepisów prawa pracy,
  • dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Acces),
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych (skaner, ksero),
  • umiejętność szybkiego uczenia się,
  • samodzielność, cierpliwość oraz umiejętność pracy w zespole,
  • wysoka kultura osobista,
  • rzetelność, terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań oraz bardzo dobra organizacja pracy,
  • umiejętność rozwiązywania problemów i myślenia analitycznego (praca pod wpływem stresu),
  • mile widziana praktyczna znajomość zintegrowanego systemu informatycznego TETA.
Oferujemy:
  • zatrudnienie w prestiżowej i renomowanej uczelni,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia,
  • pakiet dodatkowych świadczeń.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Politechnikę Wrocławską z siedzibą we Wrocławiu przy Wybrzeżu Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO).

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Pracownik administracyjno - biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Sosnowiec

obsługa kancelarii, obsługa sekretariatów, pomoc przy pracach związanych z archiwizacją dokumentów, kserowanie dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, itp. Wymagania konieczne: Uprawnienia: komputer - obsługa

Aktywny od: wczoraj

Pracownik administracyjno-biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

ZOBACZ WIĘCEJ

warmińsko-mazurskie / Elbląg

Archiwizacja dokumentów, obsługa bazy danych, pomoc przy aktualizacji planów, procedur, map, obsłudze sekretariatu, obsłudze spotkań i realizacji bieżących zadań Departamentu. I zmiana: pon-czw (7:30-15:30), pt (7:30 - 14:30) Wymagania konieczne: Wykształcenie:...

Aktywny od: wczoraj

Pracownik administracyjno-biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Strzelce Opolskie

Zgodny z programem stażu przedłozonego przez Organizatora tj. Urząd Skarbowy w Strzelcach Opolskich u. Opolska 13 Kontakt:77 461 42 78 lub 77 461 35 69 Wymagania konieczne: Uprawnienia: obsługa komputera