Ogłoszenie numer: 4082929, z dnia 2021-01-11
Firma Starion Wrocław Sp. z o. o. z siedzibą w Biskupicach Podgórnych, powstała w 2006 roku. Jest częścią międzynarodowej grupy Starion składającej się z 16 fabryk zlokalizowanych w Azji, Europie oraz Ameryce Północnej. Starion Wrocław jest zakładem specjalizującym w wytwarzaniu produktów dla branży AGD, RTV oraz Automotive.
Aktualnie poszukujemy kandydatów / kandydatek na stanowisko:
Pracownik administracyjny w dziale innowacji
Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław
Opis stanowiska
Szukamy pełnej pasji, energicznej osoby, która interesuje się szeroko pojętą tematyką usprawnień procesów biznesowych (BPM, Lean, Six Sigma). Kandydat na to stanowisko powinien być osobą dociekliwą oraz potrafiącą łatwo przyswajać nowe informacje. W konfrontacji z problemami powinien starać się szukać źródeł problemu i dążyć do ich optymalnego rozwiązania.
Nie wymagamy doświadczenia – wszystkich umiejętności twardych i miękkich potrzebnych do sprawnego wykonywania swoich obowiązków uczymy od zera.
Stanowisko otwiera także ścieżkę kariery w działach pokrewnych w zależności od wyników i predyspozycji kandydata.
Wymagania
Oferujemy
Aktywny od: dzisiaj
wielkopolskie / Poznań
Jeżeli chcieliby Państwo doradzać klientom rzetelnie i kompetentnie, na pewno warto podjąć pracę w firmie Fielmann. Fielmann oferuje Państwu: znakomite możliwości awansu bardzo atrakcyjne wynagrodzenie doskonały pakiet świadczeń socjalnych premie za...
Aktywny od: dzisiaj
lubuskie / Iłowa i okolice
Zakres obowiązków: rozliczanie faktur za dostarczony materiał oraz usługi od strony rachunkowej oraz merytorycznej przygotowywanie zestawień dotyczących ilości oraz rodzaju materiałów i usług dostarczanych i realizowanych na placu budowy; rozliczanie faktur...
Aktywny od: dzisiaj
opolskie / Strzelce Opolskie
Zgodny z przedłożonym programem stażu przez Organizatora tj. IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ Oddział w Opolu - Inspektorat w Strzelcach Opolskich, 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Opolska 13 Kontakt: 77 4614278 lub 77 4613569 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...