Sporządzanie i prowadzenie korespondencji biurowej tradycyjnej i elektronicznej. Rejestruje informacje niezbędne do wykonywania zadań jednostki organizacyjnej. Archiwizuje dokumenty, obsługuje sprzęt biurowy( kserokopiarki, skaner). Tworzy bazy danych, sporządza umowy, udziela informacji telefonicznych.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Język: rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: obsługa komputera i urządzeń biurowych
Uprawnienia: obsługa poczty elektronicznej
Uprawnienia: aktywna obsługa klienta
Wymagania inne:
[Umiejętność 2] : zdolność koncentracji, [Umiejętność 1] : odporność na stres
Miejsce pracy:
Ostrów Wielkopolski
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 1 400 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
opolskie / Strzelce Opolskie
OPIS STANOWISKA: Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez codzienną weryfikację korespondencji przychodzącej; Tłumaczenie korespondencji i dokumentacji; Przygotowanie dokumentacji na spotkania; Realizacja zadań...
małopolskie / Kraków, Skawina
Zadania zawodowe Organizowanie pracy sekretariatu. Organizowanie przepływu informacji i dokumentów pomiędzy przełożonym i komórkami przedsiębiorstwa. Przyjmowanie interesantów i udzielanie im informacji oraz prowadzenie rozmów telefonicznych – przekierowywanie do...
Aktywny od: wczoraj
dolnośląskie / Wrocław
porządkowanie, skanowanie i archiwizacja dokumentacji kadrowej w elektronicznym repozytorium zgodnie z obowiązującymi standardami, weryfikacja i wprowadzanie danych do systemu kadrowego, uzupełnianie dokumentacji kadrowej. proaktywne podejście do wykonywanych zadań,...