Asystent do spraw księgowości

Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Lidzbark Warmiński
Numer: StPr/20/0775
OBOWIĄZKI:
Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów, segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju.
Miejsce pracy:

Lidzbark Warmiński


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Assistant Service Operations Officer / Service Operations Officer in Proxy Voting Services

Pracodawca: Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Would you like to pursue your career in an international bank? We are now looking for an Assistant Service Operations Officer to support the Proxy Voting Services Team in maintaining business relations with our clients by providing services for corporate actions events....

Aktywny od: wczoraj

Pracownik administracyjno - biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Sosnowiec

obsługa kancelarii, obsługa sekretariatów, pomoc przy pracach związanych z archiwizacją dokumentów, kserowanie dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, itp. Wymagania konieczne: Uprawnienia: komputer - obsługa

Aktywny od: wczoraj

Pracownik administracyjno-biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

ZOBACZ WIĘCEJ

warmińsko-mazurskie / Elbląg

Archiwizacja dokumentów, obsługa bazy danych, pomoc przy aktualizacji planów, procedur, map, obsłudze sekretariatu, obsłudze spotkań i realizacji bieżących zadań Departamentu. I zmiana: pon-czw (7:30-15:30), pt (7:30 - 14:30) Wymagania konieczne: Wykształcenie:...