Pracownik biurowy, tłumacz

Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Pracownik biurowy, tłumacz
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Numer: StPr/20/2069
OBOWIĄZKI:
Wykonywanie pracy biurowej. Gromadzenie, porządkowaniE oraz archiwizowanie dokumentacji, obsługa urządzeń znajdujących sie w biurze. Przygotowywanie ofert, faktur, kontraktów z klientami z Rosji, Ukrainy i Białorusi, tłumaczenia rozmów w języku hiszpańskim i rosyjskim. Praca w ramach umowy zlecenie, w wymiarze minimum 40 godzin tygodniowo, w Bielsku-Białej oraz na terenie całego kraju w zależności od zleceń. Proponowane wynagrodzenie 18,30 zł na godzinę.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Język: rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Język: hiszpański, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice


Wymagania inne:

Wykształcenie średnie (kierunek bez znaczenia), wymagana komunikatywna znajomość języka hiszpańskiego, biegła znajomość języka rosyjskiego w mowie i piśmie, znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office) i sprzętów biurowych. Konieczna skrupulatność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.Mile widziane: wykształcenie wyższe, doświadczenie w zawodzie, prawo jazdy kat. "B".

Miejsce pracy:

Bielsko-Biała


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 18,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Asystent / Asystentka Dyrektora HR

Pracodawca: Kronospan

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Strzelce Opolskie

OPIS STANOWISKA: Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez codzienną weryfikację korespondencji przychodzącej; Tłumaczenie korespondencji i dokumentacji; Przygotowanie dokumentacji na spotkania; Realizacja zadań...

Aktywny od: wczoraj

Sekretarka

Pracodawca: GruntBudowa

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków, Skawina

Zadania zawodowe Organizowanie pracy sekretariatu. Organizowanie przepływu informacji i dokumentów pomiędzy przełożonym i komórkami przedsiębiorstwa. Przyjmowanie interesantów i udzielanie im informacji oraz prowadzenie rozmów telefonicznych – przekierowywanie do...

Aktywny od: wczoraj

Asystent/ka administracji – bezpłatne praktyki

Pracodawca: Trenkwalder

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

porządkowanie, skanowanie i archiwizacja dokumentacji kadrowej w elektronicznym repozytorium zgodnie z obowiązującymi standardami, weryfikacja i wprowadzanie danych do systemu kadrowego, uzupełnianie dokumentacji kadrowej. proaktywne podejście do wykonywanych zadań,...